hirdetés
hirdetés
hirdetés

NRC, iAudit, TNS Hungary - online reklámadatok

Internetes hirdetéselemző szolgáltatást vezet be a magyar piacra az NRC Piackutató a TNS Hungary és az iAudit International együttműködésével.
hirdetés
A szeptembertől elérhető megoldások segítségével a hirdetők naponta friss adatokat kaphatnak a website-ok látogatóinak összetételéről, és részletes információhoz juthatnak arról, hogy az egyes online hirdetési kampányaik milyen összetételű látogatócsoportokat értek el és milyen átkattintási arányokat eredményeztek. Klenovszki János, az NRC Piackutató ügyvezetője szerint az új szolgáltatások növelik az online hirdetések mérhetőségét, ezzel újabb hirdetőket kapcsolhatnak be az internet piacra.

A szolgáltatás elindításához az iAudit Pofile szoftvert használják, amely az internetezők és az egyes honlapok látogatóinak szociodemográfiai struktúráját méri. A televíziós nézettségmérésekhez hasonló szolgáltatás alapja egy önkéntesekből toborzott panel, melynek tagjai számítógépükre telepítik a szoftvert, és a program folyamatosan naplózza, hogy az internetező milyen honlapokat látogat meg, illetve azt is, hogy milyen hirdetésekre kattint rá. Az iAudit Advert alkalmazás a médiaügynökségek és online értékesítők számára nyújt információkat a netes hirdetések nyomon követésére. Itt hetente készül az úgynevezett Activity Report, a jelentés az aktuális és az azt megelőző három hét adatait tartalmazza a 30 leglátogatottabb honlapról, illetve arról, hogy az egyes hirdetők mely portálokon reklámoznak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés