hirdetés
hirdetés
hirdetés

Növekvő hallgatottság és reklámbevételek a megújult Rádió 1-nél és a Retro Rádiónál

Vissza akarjuk adni a rádiózás és a rádióhallgatás presztízsét – mondta Buda Márton, aki az év eleje óta felel a Rádió 1, a Retro Rádió és a Best FM tartalmi és kereskedelmi kérdéseiért is. Buda az általa vezetett rádióknál új szakembergárdával, strukturális változásokkal, innovatív, egyedi, az onair és online platformokat egyaránt bevonó megoldásokkal tervezi megvalósítani ezt az ambíciózus célt, amelynek érdekében összefogna akár a konkurenciával is. A legfrissebb hallgatottsági adatok szerint egyébként a Rádió 1 hallgatottságán és kereskedelmi bevételein máris érezhetőek az elmúlt hónapok változásai, a Kantar-Hoffman felmérése alapján stabilan egy millió fő feletti a napi hallgatottsága. A megújult, finomhangolt zenei kínálat és az új műsorok, mint például a Retro reggeli műsora, a Bochkor, további hallgatókat hozhat a házhoz mindegyik adó esetében. A rádiók reklámidejének értékesítését végző MediaTime reklámbevétele 2020 júliusában és augusztusában is a 2019-es eredményeket meghaladó megrendelésállományt produkált.

hirdetés

 Akár más rádiókkal együttműködve is folytatni kell a rádiózás, mint műfaj népszerűsítését, új arcokkal, hangokkal, műsorokkal kell bővíteni a palettát, el kell érni azokat, akik ma egyáltalán nem hallgatnak rádiót – mondta az ügyvezető igazgató. Buda évtizedek óta a hazai rádiózás egyik meghatározó alakja, aki az év elején vette át a rá bízott rádiók vezetését.

 

Buda Márton

- Vissza akarjuk adni a rádiózás és a rádióhallgatás presztízsét. Itt az ideje, hogy megtaláljuk azokat, akik az elmúlt évtizedben fordultak el a rádióhallgatástól. Szeretnénk megmutatni nekik, hogy a régi értékek mellett újak is születnek ebben a műfajban. – mondta Buda. – Ennek érdekében közös kampányokban gondolkodunk más rádiókkal, bárkivel szívesen együttműködünk, akinek fontos a szakma, aki tud és akar is tenni a rádiózásért. Újra megfelelő szintre emelnénk a vidéki rádiókat és vonzó életpályamodellt szeretnénk kínálni a fiataloknak. Új hangokat és arcokat keresünk. Az egyik legfontosabb feladatunk a megfelelő tartalom előállítása adásban és adáson kívül is. A kereskedelmi bevételek optimalizálása mellett a brandépítésre is odafigyelünk. A rádióinkban erősítjük a reggeli sáv utáni életet és a hallgatók erőteljesebb bevonásával, valamint folyamatos promóciókkal érjük el, hogy erős érzelmi kötelék alakuljon ki a rádiók és a rádióhallgatók között.

Buda azt is elárulta, ma kevesebb fiatal szeretne rádiós lenni, mint egy évtizeddel ezelőtt, de egy motivációs rendszer kiépítésével, vonzó életpálya modell kialakításával ezen lehet változtatni. Náluk a Rádió 1-nél, a Retronál és a Best FM-nél is dolgoznak azon, hogy lehetőséget adjanak fiatal, kezdő arcoknak, a jövő generációjának.

 

 Sivák Péter

A Rádió 1 és a Retro rádió megújulásának részeként változott, finomhangoláson esett át a programing és a zenei kínálat is. A változások menedzselését Sivák Péter programigazgató vezeti, aki az elmúlt hónapokban olyan ismert, népszerű műsorvezetőkkel bővítette a Retro Rádió csapatát, mint Bochkor Gábor, Lovász László vagy Abaházi Csaba. A Retro új reggeli műsorától, a Bochkortól a hallgatottság növekedését várja a vezetőség, ahogyan a Rádió 1-et érintő programváltozásoktól is, amelyek több hónapja zajlanak. Ez az új irány egyébként a visszajelzések és a Kantar-Hoffman legutóbbi felmérése szerint is jó döntésnek bizonyult. A teljes lakosságban a reggeli sáv és a Balázsék népszerűsége töretlen, és már teljes napban is harmadik hónapja stabilan egymillió fő felett van a hallgatók száma a Rádió 1-nél.

 

Új igazgatót neveztek ki a rádiók reklámértékesítéséért felelős Media Time Kft. élére is a korábbi kereskedelmi vezető, Kapitány János személyében. A szakember kereskedelmi és nonspot igazgatóként továbbra is azon dolgozik, hogy a programcsoporttal szorosan együttműködve a spot megjelenések mellett maximalizálja a nonspot bevételeket és a kreatív megjelenéseket a Rádió 1 és a Retro Rádió számára.

- Minden feltétel adott ehhez, az online tartalmakért felelős profi és elhivatott csapat segítségével már eddig is számos egyedi megjelenési lehetőséget dolgoztunk ki az ügyfelek számára – árulta el Kapitány. - A covid helyzetre elsőként reagálva új tartalommal, social media felületekkel kiegészített onair programokkal szinesítettük műsorainkat, mint például a World is mine kitelepülések, vagy a HomeShow, amellyel Balázsék tavaszi kitelepülését helyettesítettük és amelynek az elérése kimagasló volt. Emellett a célunk a vidéki Rádió 1 hálózat bevételeinek maximalizálása olyan, egyedileg az ügyfélre tervezett csomagokkal, melyek maximálisan figyelembe veszik az adott régió, város sajátosságait.

Kapitány János 

Kapitány Jánostól megtudtuk azt is, hogy a Mediatime reklámbevétele 2020 júliusában és augusztusában is a 2019-es eredményeket is meghaladó megrendelésállományt produkált. A kereskedelmi igazgató kiemelte, mindez a program és a kereskedelmi osztály szoros együttműködésének, az új – az onair felületek mellett az online felületeket, facebook live közvetítést, product placementet is magában foglaló -, egyedi nonspot csomagoknak is köszönhető.

- Nagy sikerrel zártuk Balázsék őszi roadshow-ját is, mely ismét 5 városban szórakoztatta a helyszínen hallgatóinkat, és adott kiváló megjelenési lehetőségeket a szponzoraink számára is – tette hozzá a kereskedelmi és nonspot igazgató. - Bár a folyamatosan változó vírushelyzet folyamatos próba elé állítja rádióinkat és a teljes iparágat, továbbra is feltett szándékunk gyorsan és innovatívan reagálni az aktuális kihívásokra.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés