hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes 2009

Nőiesedő internet és a kreatívok újjászületése

Férfiak egyedül pózolnak a közösségi oldalakra feltöltött képeken, a nők órákig bámulják a divatoldalakat, a kreatívigazgatóság pedig meghal és újjászületik. Összefoglaló két Cannes-i előadásról.
hirdetés

„2012: A kreatívigazgató halála” merész és ígéretes címmel az LBi digitális kreatívügynökség nyitotta meg a Cannesi fesztiválhoz kapcsolódó konferenciát. Az előadás nagyjából arról szólt, hogy a kreatívigazgató funkciójának újjá kell születnie.

Az alaptézis szerint a marketing megváltozott, és ezért a kreatívigazgatóknak is meg kell változnia. Kukába az egóval! Hogy pontosan miért is, arra semmi meglepően új válasz nem érkezett: az internet mindent megváltoztatott, igazat kell mondani, mert a fogyasztók úgyis mindent kiderítenek, sokkal jobban oda kell figyelni rájuk, engedni, hogy részt vegyenek a "munkában", egyirányú kommunikáció helyett globális párbeszédek vannak, ezekben kell részt venni. A kreativitás ma már a fogyasztónál van. Az előadás összefoglalója a Szívlapáton.

The Battle of Sexes. Now in Cyberspace címmel tartott előadást Cannes-ban Andrew Robertson, a BBDO Worldwide ügyvezető-elnöke.  Az előadás, az ismert nemre specifikus internet-használati szokások mellett olyan adatokat vonultatott fel például, hogy a a férfiak 40 százaléka vonzóbbnak érzi magát az interneten, ráadásul sokkal inkább töltenek fel olyan képeket a netre, amin csak saját maguk látszanak valamilyen menő pózban. Az előadó szerint a nők 25 százaléka a blogok miatt jóval kevesebb időt fordít magazinok olvasására. Erről az előadásról van bővebb, személyesebb beszámoló a Szívlapáton.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés