hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes 2009

Nőiesedő internet és a kreatívok újjászületése

Férfiak egyedül pózolnak a közösségi oldalakra feltöltött képeken, a nők órákig bámulják a divatoldalakat, a kreatívigazgatóság pedig meghal és újjászületik. Összefoglaló két Cannes-i előadásról.
hirdetés

„2012: A kreatívigazgató halála” merész és ígéretes címmel az LBi digitális kreatívügynökség nyitotta meg a Cannesi fesztiválhoz kapcsolódó konferenciát. Az előadás nagyjából arról szólt, hogy a kreatívigazgató funkciójának újjá kell születnie.

Az alaptézis szerint a marketing megváltozott, és ezért a kreatívigazgatóknak is meg kell változnia. Kukába az egóval! Hogy pontosan miért is, arra semmi meglepően új válasz nem érkezett: az internet mindent megváltoztatott, igazat kell mondani, mert a fogyasztók úgyis mindent kiderítenek, sokkal jobban oda kell figyelni rájuk, engedni, hogy részt vegyenek a "munkában", egyirányú kommunikáció helyett globális párbeszédek vannak, ezekben kell részt venni. A kreativitás ma már a fogyasztónál van. Az előadás összefoglalója a Szívlapáton.

The Battle of Sexes. Now in Cyberspace címmel tartott előadást Cannes-ban Andrew Robertson, a BBDO Worldwide ügyvezető-elnöke.  Az előadás, az ismert nemre specifikus internet-használati szokások mellett olyan adatokat vonultatott fel például, hogy a a férfiak 40 százaléka vonzóbbnak érzi magát az interneten, ráadásul sokkal inkább töltenek fel olyan képeket a netre, amin csak saját maguk látszanak valamilyen menő pózban. Az előadó szerint a nők 25 százaléka a blogok miatt jóval kevesebb időt fordít magazinok olvasására. Erről az előadásról van bővebb, személyesebb beszámoló a Szívlapáton.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés