hirdetés
hirdetés
hirdetés

Női oldalakkal bővült az Adaptive

Az Adaptive sales house újonnan csatlakozó női oldalakkal bővül, közel 1,3 milliós havi elérést biztosítva a hirdetőknek női tematikában.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Mekkora mozgástere van a kormányközeli sales house-nak, mekkora ütésállósága az Indexnek? Pénzügyi beszámolók alapján próbáltuk kideríteni.

A Laptapir.hu-val és az Erikkancs.hu-val dolgozik együtt a kiadó.

Az újraindulással párhuzamosan megújul és koncepciót is vált a programmagazin.

Kijött a Nielsen 2. negyedéves tévés körképe, az adatok alapján a karantén masszívan befolyásolta a tévézési szokásokat.

Remek turisztikai kampányt indított az egy főre eső legtöbb gejzír hazája.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az elektronikai cikkeket forgalmazó Elem6 meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

A Decathlon megbízásából elkészült a nyár szponzorált trashpop slágere.

Nem derült ki, hogy pontosan miért kellett távozniuk, de volt pár balhé az utóbbi hónapokban. 

Kemény Dénes, a vízliabda aranycsapatának legendás szövetségi kapitánya is jelen lesz. 

Kiállítások, tárlatvezetések, koncertek, kertmozi, színház és táncelőadások, valamint pódiumbeszélgetésekkel készülnek. 

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés