hirdetés
hirdetés
hirdetés

NMHH-tendert nyert a Bell & Partners

Eredményt hirdetett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a digitális átállást előkészítő program kommunikációs tenderén. Mivel közbeszerzési értékhatár alatt volt a megbízás értéke, ezért nem írtak ki nyílt tendert, a pályázatra viszont a Bell & Partnerst, az IMG-t és a Vivakit hívták meg. Tájékoztatásuk szerint azért, mert „szakmai tevékenységükre tekintettel, szakmailag alkalmasnak” tartották őket.

hirdetés

Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárásban választott partnert az NMHH a digitális átállást előkészítő programhoz kapcsolódó kommunikációs feladatokra – adta hírül a Tenderértesítő.

Az NMHH a Kreatív Online-nak megküldött tájékoztatása szerint azért írtak ki hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást, mert a felhasználandó becsült keretösszeg nem érte el a 25 millió forintot, így a Közbeszerzési Törvény erre lehetőséget adott.

Az NMHH elmondása szerint három ügynökséget hívtak meg a versenyeztetésre, a Bell & Partnerst, az Inter Media Groupot és a Vivakit. A Tenderértesítőben megjelentek szerint azonban két ajánlat érkezett, a nyertes Bell & Partnersen kívül az Inter Media Group (IMG) / Lounge Design páros adott be még ajánlatot. Arra a kérdésünkre, hogy miért pont ezeket a cégeket hívták meg, a hatóság azt a választ adta, hogy „eddigi szakmai tevékenységükre tekintettel, szakmailag alkalmasnak” tartották őket a feladat elvégzésére.

A Bell & Partners nettó 8 millió 522 ezer forintért grafikai munkákat, tervezést, gyártást, pr-feladatokat, direktmarketinges munkákat és 1,5 millió forint értékben médiavásárlást is végez majd.

A cég az Inter Media Group-on kívül a másik olyan kommunikációs vállalkozás, amelyik a kormányváltás óta sok közbeszerzést nyert meg, legutóbbi nagyobb összegű tendernyerése a Magyar Fejlesztési Bank nettó 396 milliós médiabüdzséjének kezelése volt.

A kormányváltás előtt a szakma számára szinte ismeretlen cég a kormányváltás óta a Kreatív számítása szerint megközelítőleg 1,6 milliárd forintnyi állami kommunikációs megbízást nyert el, továbbá már a kormányváltás utánra esik az Agrármarketing Centrum 544 milliós büdzséjének elköltése és feladatainak teljesítése is. Az Agrármarketing Centrum januárban kiírt kétmilliárdos tenderének eredményhirdetése mostanában várható. Az előbbieken kívül a Bell & Partners dolgozik/dolgozott többek közt a Hungarofestnek, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériumnak, az Öko-Pannonnak, az Állami Autópálya Kezelőnek és a MÁV Startnak is. 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés