hirdetés
hirdetés
hirdetés

NMHH-tendert nyert a Bell & Partners

Eredményt hirdetett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a digitális átállást előkészítő program kommunikációs tenderén. Mivel közbeszerzési értékhatár alatt volt a megbízás értéke, ezért nem írtak ki nyílt tendert, a pályázatra viszont a Bell & Partnerst, az IMG-t és a Vivakit hívták meg. Tájékoztatásuk szerint azért, mert „szakmai tevékenységükre tekintettel, szakmailag alkalmasnak” tartották őket.

hirdetés

Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárásban választott partnert az NMHH a digitális átállást előkészítő programhoz kapcsolódó kommunikációs feladatokra – adta hírül a Tenderértesítő.

Az NMHH a Kreatív Online-nak megküldött tájékoztatása szerint azért írtak ki hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást, mert a felhasználandó becsült keretösszeg nem érte el a 25 millió forintot, így a Közbeszerzési Törvény erre lehetőséget adott.

Az NMHH elmondása szerint három ügynökséget hívtak meg a versenyeztetésre, a Bell & Partnerst, az Inter Media Groupot és a Vivakit. A Tenderértesítőben megjelentek szerint azonban két ajánlat érkezett, a nyertes Bell & Partnersen kívül az Inter Media Group (IMG) / Lounge Design páros adott be még ajánlatot. Arra a kérdésünkre, hogy miért pont ezeket a cégeket hívták meg, a hatóság azt a választ adta, hogy „eddigi szakmai tevékenységükre tekintettel, szakmailag alkalmasnak” tartották őket a feladat elvégzésére.

A Bell & Partners nettó 8 millió 522 ezer forintért grafikai munkákat, tervezést, gyártást, pr-feladatokat, direktmarketinges munkákat és 1,5 millió forint értékben médiavásárlást is végez majd.

A cég az Inter Media Group-on kívül a másik olyan kommunikációs vállalkozás, amelyik a kormányváltás óta sok közbeszerzést nyert meg, legutóbbi nagyobb összegű tendernyerése a Magyar Fejlesztési Bank nettó 396 milliós médiabüdzséjének kezelése volt.

A kormányváltás előtt a szakma számára szinte ismeretlen cég a kormányváltás óta a Kreatív számítása szerint megközelítőleg 1,6 milliárd forintnyi állami kommunikációs megbízást nyert el, továbbá már a kormányváltás utánra esik az Agrármarketing Centrum 544 milliós büdzséjének elköltése és feladatainak teljesítése is. Az Agrármarketing Centrum januárban kiírt kétmilliárdos tenderének eredményhirdetése mostanában várható. Az előbbieken kívül a Bell & Partners dolgozik/dolgozott többek közt a Hungarofestnek, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériumnak, az Öko-Pannonnak, az Állami Autópálya Kezelőnek és a MÁV Startnak is. 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés