hirdetés
hirdetés
hirdetés

NMHH-tendert nyert a Bell & Partners

Eredményt hirdetett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a digitális átállást előkészítő program kommunikációs tenderén. Mivel közbeszerzési értékhatár alatt volt a megbízás értéke, ezért nem írtak ki nyílt tendert, a pályázatra viszont a Bell & Partnerst, az IMG-t és a Vivakit hívták meg. Tájékoztatásuk szerint azért, mert „szakmai tevékenységükre tekintettel, szakmailag alkalmasnak” tartották őket.

hirdetés

Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárásban választott partnert az NMHH a digitális átállást előkészítő programhoz kapcsolódó kommunikációs feladatokra – adta hírül a Tenderértesítő.

Az NMHH a Kreatív Online-nak megküldött tájékoztatása szerint azért írtak ki hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást, mert a felhasználandó becsült keretösszeg nem érte el a 25 millió forintot, így a Közbeszerzési Törvény erre lehetőséget adott.

Az NMHH elmondása szerint három ügynökséget hívtak meg a versenyeztetésre, a Bell & Partnerst, az Inter Media Groupot és a Vivakit. A Tenderértesítőben megjelentek szerint azonban két ajánlat érkezett, a nyertes Bell & Partnersen kívül az Inter Media Group (IMG) / Lounge Design páros adott be még ajánlatot. Arra a kérdésünkre, hogy miért pont ezeket a cégeket hívták meg, a hatóság azt a választ adta, hogy „eddigi szakmai tevékenységükre tekintettel, szakmailag alkalmasnak” tartották őket a feladat elvégzésére.

A Bell & Partners nettó 8 millió 522 ezer forintért grafikai munkákat, tervezést, gyártást, pr-feladatokat, direktmarketinges munkákat és 1,5 millió forint értékben médiavásárlást is végez majd.

A cég az Inter Media Group-on kívül a másik olyan kommunikációs vállalkozás, amelyik a kormányváltás óta sok közbeszerzést nyert meg, legutóbbi nagyobb összegű tendernyerése a Magyar Fejlesztési Bank nettó 396 milliós médiabüdzséjének kezelése volt.

A kormányváltás előtt a szakma számára szinte ismeretlen cég a kormányváltás óta a Kreatív számítása szerint megközelítőleg 1,6 milliárd forintnyi állami kommunikációs megbízást nyert el, továbbá már a kormányváltás utánra esik az Agrármarketing Centrum 544 milliós büdzséjének elköltése és feladatainak teljesítése is. Az Agrármarketing Centrum januárban kiírt kétmilliárdos tenderének eredményhirdetése mostanában várható. Az előbbieken kívül a Bell & Partners dolgozik/dolgozott többek közt a Hungarofestnek, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériumnak, az Öko-Pannonnak, az Állami Autópálya Kezelőnek és a MÁV Startnak is. 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés