hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nike–Polaroid együttműködés

A Polaroid mindent bevet, hogy megőrizze a szeszélyes hangulatú tini lányok jóindulatát: új, a Nike-val közös branding kampányában bemutatják a Nike Ranamock Pic nevű edzőcipőt, amelyen egy átlátszó zsebet alakítottak ki, hogy oda egy bélyeg méretű fényképet lehessen csúsztatni.
hirdetés

Nike–Polaroid együttműködés

[2001.05.15.]

A Polaroid mindent bevet, hogy megőrizze a szeszélyes hangulatú tini lányok jóindulatát: új, a Nike-val közös branding kampányában bemutatják a Nike Ranamock Pic nevű edzőcipőt, amelyen egy átlátszó zsebet alakítottak ki, hogy oda egy bélyeg méretű fényképet lehessen csúsztatni.

Kép a képben – láb a lábban A képeket az eladási listák élén álló i-Zone instant zsebkamerával lehet elkészíteni. „Mindig kutatjuk annak a módját, hogy megújítsuk a brandet. Ez az újítás a képekről szól és arról, hogy a tinik miként használják azokat” – mondta Ronni LaCoste, az i-Zone marketingmenedzsere. A Polaroid folytat közös promóciót Britney Spearsszel és a Backstreet Boysszal is. Az új sportcsuka kampányát a Leo Burnett USA készítette, és a reklámok a májusi tinimagazinokban jelennek majd meg. A Polaroid célja, hogy „bemutassa, milyen újszerű, vicces dolgokra is fel lehet használnia az i-Zone kamerát. Ennek legjobb módja, ha bemutatjuk, milyen más termékkel lehet összekapcsolni a képeket” – mondta Randall Smith, a Polaroid hirdetési igazgatója. A Runamock Pic egyike annak a négy, lányoknak készített Runamock cipőnek, melyeken a klasszikus Nike-logó virágszirmokból áll. Smith szerint a Nike a tökéletes branding partner, mert a Polaroidhoz nagyon hasonló életstílust kommunikál. A Nike képviselője elmondta: a cipőgyártó cég kezdeményezte az együttműködést, de hozzátette, hogy az ilyen típusú kooperáció nem bevett gyakorlat a Nike-nál.
(Forrás: Advertising Age)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés