hirdetés
hirdetés
hirdetés

NHH, MRSZ - összefogtak

A szélessávú előfizetéseket népszerűsítő reklámok kapcsán összefogást kezdeményezett a fogyasztók korrekt tájékoztatása érdekében a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) a Magyar Reklámszövetséggel (MRSZ). A hatósághoz ugyanis többször érkezett olyan fogyasztói panasz, amelyben azt kifogásolták, hogy az internetszolgáltatók reklámjaiban feltüntetett sávszélesség sokszor nagyságrendekkel nagyobb, mint amit valójában igénybe tudnak venni.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Tvr-hét 30. születésnapja kapcsán megidézzük a magyar televíziózás történetét. Következnek a vetélkedők, melyek a kertévézés hajnalán átalakították a magyarok tévézési szokásait, és ma is megtalálják a helyüket a műsorkínálatban.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

A Gazdasági Versenyhivatal döntése értelmében a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jöhet létre.

Kiemelkedő zero waste kampányok a közelmúltból.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés