hirdetés
hirdetés
hirdetés

NFÜ - feljelentő oldalt indított

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) anti-lop néven indított feljelentő oldalt, ahol a felhasználók név nélkül jelenthetnek be uniós támogatásokkal kapcsolatos vélt vagy valós visszaéléseket. A honlap emellett az NFÜ szándékai szerint segítséget kíván nyújtani az érdeklődőknek és a saját pályázatot íróknak is.
hirdetés
Az NFÜ november 13-án indította el az anti-lop.gov.hu címen elérhető feljelentő portáljának egy hónapos tesztüzemét.

Az ügynökség honlapján olvasható közlemény szerint Bajnai Gordon önkormányzati és területfejlesztési miniszter kezdeményezésére fejlesztették ki a portált, amelyen keresztül bárki névtelenül bejelenthet az uniós támogatásokkal kapcsolatban tudomására jutott visszaéléseket vagy törvénytelenségeket, és tájékozódhat a megtett intézkedésekről.

A feljelentőknek egy elektronikus űrlapot kell kitölteniük, amelyen részletezhetik a tapasztalt visszásságot. A megindított kivizsgálásnak a tájékoztató szerint háromféle eredménye lehet: a bejelentés megalapozatlanságának megállapítása vagy egy úgynevezett szabálytalansági eljárás megindítása, a legsúlyosabb esetekben az NFÜ pedig megteszi a feljelentést.

Saját bejelentése eredményéről a rendszer e-mailen értesíti az ügyfelet. A honlapon egyébként összefoglaló táblázat is található, amely minden bejelentés esetében tartalmazza a regisztrációs számot, a beérkezés tényét és dátumát, illetve a vizsgálat eredményét. Ez alapján bárki tájékozódhat a szabálytalan eljárások kapcsán indított vizsgálatokról.

A feljelentési lehetőség mellett az internetes pályázó-tájékoztató információs rendszer is átalakult az NFÜ honlapján, mellyel az ügynökség hosszabb távú célja az, hogy a pályázó egy jelszóval az interneten keresztül érdemben tudjon ügyeket intézni akár a dokumentumok kinyomtatása és aláírása nélkül is.

Arról, hogy megbízott-e ügynökséget az NFÜ a honlap fejlesztési munkáival, és hogy lesz-e kampánya az anti-lopnak, egyelőre nincs információnk.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés