hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nézze meg, mitől hatódik könnyekig a Vodafone tűzoltója

Elkészült a Vodafone Family új karácsonyi kampánya, amely a tavaly indított „Mindig együtt a család” márkakoncepciót viszi tovább.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A MEME rendkívüli közgyűlést tart az ügyben.

A legtöbb munkát a Café, Mito és a Greenroom adta be.

A Viasat volt pr-ese vezető tanácsadó lett.

Lunczner Ádámot léptették elő.

Hello Eventként folytatja az ügynökség.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sok gyenge karácsonyi "megható" reklám készült idén, eddig ez a legrosszabb - szerintem, nyilván, ami nem tény, csak vélemény.

Egy nemzetközi pr-szövetségben.

Senki sem sérült meg. Az új Robin Hood forgatási díszletei kaptak lángra.

A döntőbe jutott 10 írót egy csoportképen is szerepeltetik.

A főzőműsorban Wossala Rozina celebeket tanít főzni.

Hét európai várost állítanak a középpontba.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés