hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nézegessen szomorú kutyákat egy reklámban!

Kijátszotta reklámjában a kutyakártyát a Coldwell Banker ingatlanközvetítő. Jól tette. 

hirdetés

Én egészen biztos vagyok abban, hogy az én kutyám soha nem vár így haza, hanem döglik egész nap. Ellentétben a barátnőmmel, akit körberajong, sőt, tökéletesen képes előre megérezni, hogy melyikünk érkezik éppen haza, ilyenkor a kaputelefon becsöng. Márpedig amikor én érkezem haza, akkor ugyanott, ugyanabban a pózban fekszik, mint amikor reggel eljöttem, ahogy ezen a képen a legjobb pajtásával:

Amikor a barátnőm, akkor meg mintha megőrülne az örömtől. Ezen el kellene gondolkodni, Attila!

Viszont nyilván vannak olyan kutyák, és ezt filmekből, reklámokból, különösen ebből tudjuk, amelyek tényleg nagyon szomorúak, amikor elmegy a gazdi, és tényleg sóvárgó tekintettel bámulnak ki az ablakon, mikor jön már haza. Meg kell őket zabálni. És titokban azért remélem, hogy néha odadugja a fejét Böbe is a konyhaablakba, ha nem vagyok otthon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés