hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nézegessen szomorú kutyákat egy reklámban!

Kijátszotta reklámjában a kutyakártyát a Coldwell Banker ingatlanközvetítő. Jól tette. 

hirdetés

Én egészen biztos vagyok abban, hogy az én kutyám soha nem vár így haza, hanem döglik egész nap. Ellentétben a barátnőmmel, akit körberajong, sőt, tökéletesen képes előre megérezni, hogy melyikünk érkezik éppen haza, ilyenkor a kaputelefon becsöng. Márpedig amikor én érkezem haza, akkor ugyanott, ugyanabban a pózban fekszik, mint amikor reggel eljöttem, ahogy ezen a képen a legjobb pajtásával:

Amikor a barátnőm, akkor meg mintha megőrülne az örömtől. Ezen el kellene gondolkodni, Attila!

Viszont nyilván vannak olyan kutyák, és ezt filmekből, reklámokból, különösen ebből tudjuk, amelyek tényleg nagyon szomorúak, amikor elmegy a gazdi, és tényleg sóvárgó tekintettel bámulnak ki az ablakon, mikor jön már haza. Meg kell őket zabálni. És titokban azért remélem, hogy néha odadugja a fejét Böbe is a konyhaablakba, ha nem vagyok otthon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés