hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nevet vált a nemzetközi digitálismarketing-ügynökségi hálózat

Jogi személlyé alakul és nevet vált a közép- és kelet-európai régióban tevékenykedő digitálismarketing-ügynökséghálózat, a BlueAlliance. A szervezet új neve CEE Digital Alliance, röviden CEEDA. Erről a szervezet november végi közgyűlésén döntöttek Pozsonyban.

hirdetés

A 2017-ben alapított szervezetet ma 15 független Google Premier Partner ügynökség alkotja 13 országból. Magyarországról a Growww Digital és az Intren tagja a szövetségnek. Magyarország Szabó László, a Growww Digital társalapítója személyében vezetőségi tagot delegál a szervezetbe.

„A szövetség révén még egyszerűbbé és könnyebbé vált Európa legjobb digitális piacainak elérése. Az új tagokkal folyamatosan bővül az elért exportpiacok száma. De talán ennél is értékesebb a tagügynökségek közötti tapasztalat- és információcsere a helyi piacokról” – mondta Szabó László.

A CEE Digital Alliance kínálatát határon átnyúló performance-marketing-szolgáltatások, keresőoptimalizálás, fizetett online hirdetések, közösségimédia-marketing és tartalommarketing alkotják.

A szövetség célja, hogy a régió vezető ügynökségeit összefogva a lehető legjobb lefedettséget biztosítsa a közép-kelet-európai piacokon, egypontos kapcsolattartással. A CEEDA további fontos célja a tagjai közötti információcsere és tudásmegosztás.

A CEE Digital Alliance tagügynökségei:

Basta Digital (Szlovákia), Bluerank (Lengyelország), Dinetix (Szlovénia), DWF (Románia), Effectix (Cseh Köztársaság), Fragile (Cseh Köztársaság), GoUp (Szlovákia), Growww Digital (Magyarország), Intren (Magyarország), KG Média (Horvátország), KOKOS Ügynökség (Szlovénia), Netpeak (Bulgária), Omnicliq Digital (Görögország), SlopeLift (Németország, Ausztria), WebDigital (Románia).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés