hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nevet és arculatot váltott az Anderson

Augusztustól Hive Creative néven működik tovább az Anderson Communications, ezzel együtt új arculattal és új ügyfelekkel folytatja az ügynökség.

hirdetés

A váltás előzménye, hogy a cégben 50 százalékos tulajdonrészt vásárolt a cég korábbi vezető tanácsadója, Tóth-Nagy Péter. Így Kékkői Zoltán és Tóth-Nagy Péter 100 százalékos tulajdonosai és egyben új ügyvezetői az ügynökségnek.

A korábbi PR, BTL, ATL és CSR tevékenységek mellett tematikus, employer branding ügynökségként folytatják a munkát. Utóbbival már több mint 8 éve foglalkoznak, illetve a témában elindították szakmai blogjukat is, a munkaltatoimarka.blog.hu-t. Az ügynökség idén mutatta be a HireWiser-t is, ezegy speciális online márka- és munkáltatói imidzs elemző rendszer. A fejlesztést a COVA-val és a Neticle-lel közösen készítették. 

A Hive Creative jelenlegi megbízói mellett új partnerekkel, az Otto Fuchs Hungary Kft.-vel, az Energofish Kft.-vel és a Tematic Media Group-pal bővült az ügyfélkör. Az Otto Fuchs részére a cég munkáltatói márka értékeit bemutató imázsfilmet készít, az Energofish-nél a Hive Creative feladata az értékesítés támogatása és a teljes vállalati marketing tevékenység menedzselése. A Tematic Media Group-nál a cégcsoporthoz tartozó termékek és szolgáltatásokhoz kapcsolódó kreatív feladatokban, kampánytervezésben és rendezvényszervezésben tanácsadói feladatokat végez a Hive Creative.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés