hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nevet és arculatot váltott a Bo Event

Bo – Live Branding Agency néven folytatják, és egy 27 Names nevű nemzetközi hálózathoz is csatlakoztak.

hirdetés

Megújult arculattal és névvel folytatja július 15-től a Bo. A változtatás célja, hogy a márkanév jobban kifejezze az ügynökség új szemléletmódját. Emellett csatlakoztak a 27 Names nemzetközi hálózathoz – olvasható a közleményben.

„Mivel a Bo Event egy jól ismert, erős brand a hazai ügynökségek piacán, ezért a Bo név megmaradt. A szervezési folyamatokra utaló „Event” helyett azonban a live communication szemlélet és márkaközpontú gondolkodás került előtérbe. Természetesen ettől még, ami jó volt az nem változik. Továbbra is magas színvonalon szervezzük meg a ránk bízott eseményeket, de minden esetben kitágítjuk annak határait, a márka- és kommunikációs stratégiához illeszkedve” – mondta el Végh Tamás, a Bo operatív vezetője.

A „live communication" kifejezéssel kapcsolatban a közlemény az alábbiakat emeli ki: „Korábban minden rendezvényt vagy szervezési készséget igénylő aktivitást „event”-nek hívtak és a BTL terület alá soroltak. A „vonalas gondolkodást” azonban már nemzetközi szinten meghaladtuk, az „event” kifejezés pedig sokkal inkább utal a szervezési folyamatra/készségre, mint arra, hogy a rendezvény egy kommunikációs eszköz és csatorna. A nemzetközi trendek szerint a kommunikációs célú rendezvényszervezést már „Live Communication” kategóriába sorolják, ahogy azt a hazai márkatulajdonosok igényei is tükrözik, akik egyre inkább kommunikációs szemléletű gondolkodást várnak el. A Bo - Live Branding Agency márkanév azt üzeni, hogy a Bo érti az ügyfelek és a piac igényeit."

A névváltást egy videóban is elmagyarázzák:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés