hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nevet és arculatot váltott a Bo Event

Bo – Live Branding Agency néven folytatják, és egy 27 Names nevű nemzetközi hálózathoz is csatlakoztak.

hirdetés

Megújult arculattal és névvel folytatja július 15-től a Bo. A változtatás célja, hogy a márkanév jobban kifejezze az ügynökség új szemléletmódját. Emellett csatlakoztak a 27 Names nemzetközi hálózathoz – olvasható a közleményben.

„Mivel a Bo Event egy jól ismert, erős brand a hazai ügynökségek piacán, ezért a Bo név megmaradt. A szervezési folyamatokra utaló „Event” helyett azonban a live communication szemlélet és márkaközpontú gondolkodás került előtérbe. Természetesen ettől még, ami jó volt az nem változik. Továbbra is magas színvonalon szervezzük meg a ránk bízott eseményeket, de minden esetben kitágítjuk annak határait, a márka- és kommunikációs stratégiához illeszkedve” – mondta el Végh Tamás, a Bo operatív vezetője.

A „live communication" kifejezéssel kapcsolatban a közlemény az alábbiakat emeli ki: „Korábban minden rendezvényt vagy szervezési készséget igénylő aktivitást „event”-nek hívtak és a BTL terület alá soroltak. A „vonalas gondolkodást” azonban már nemzetközi szinten meghaladtuk, az „event” kifejezés pedig sokkal inkább utal a szervezési folyamatra/készségre, mint arra, hogy a rendezvény egy kommunikációs eszköz és csatorna. A nemzetközi trendek szerint a kommunikációs célú rendezvényszervezést már „Live Communication” kategóriába sorolják, ahogy azt a hazai márkatulajdonosok igényei is tükrözik, akik egyre inkább kommunikációs szemléletű gondolkodást várnak el. A Bo - Live Branding Agency márkanév azt üzeni, hogy a Bo érti az ügyfelek és a piac igényeit."

A névváltást egy videóban is elmagyarázzák:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés