hirdetés
hirdetés
hirdetés

Névadó szponzor lett a Poli-Farbe

Reklámszerződést kötött a Poli-Farbe festék- és vakolatgyár és a Budapest Grand Prix WTA Tour. A vállalat a verseny névadó szponzora lett.  

hirdetés

A Poli-Farbe lett a Budapest Grand Prix nemzetközi női teniszverseny névadó szponzora – ezt sajtótájékoztatón jelentette be Szabó Antal, a Bács Kiskun megyei bócsai festék- és vakolatgyár ügyvezető igazgatója, illetve Márky Jenő, a Budapest Grand Prix WTA Tour versenyigazgatója.

A Poli-Farbe először támogat nemzetközi szintű sporteseményt, eddig leginkább Bács-Kiskun megyei sportszervezeteket, illetve rendezvényeket szponzorált. A teniszsport támogatása azonban nem idegen a Poli-Farbétól, ugyanis ez a festékgyár volt a mecénása a soltvadkerti kötődésű, akkor még diákkorú Szávay Ágnes teniszezőnek. A szponzor számára is fontosak azok az értékek, amik a teniszsportra jellemzőek, vagyis a küzdeni tudás, az akaraterő, a versenyszellem és a fair play. 

A Budapest Grand Prix-t 16. alkalommal rendezik meg a Római Teniszakadémián, és a WTA ranglista top 100-as női játékosai mérik össze tudásukat meghívásos alapon. A nemzetközi teniszbajnokság idén július 4-10. között zajlik. A versenyt élőben közvetíti a Sport Televízió és a Magyar Televízió, illetve beszámol róla több külföldi terjesztésű sport- és hírcsatorna is.

A Poli-Farbe és a Budapest Grand Prix reklámszerződése egy évre szól, ennek keretében a névadó szponzor nemcsak a centerpályánál és a Római Teniszakadémia területén jut médiafelülethez, hanem a versenyt beharangozó médiakampányban, illetve az arról szóló tudósításokban is. A cég reklámarca - ahogy arról már beszámoltunk - Gombos Edina televíziós műsorvezető.

A Poli-Farba mellett az Oriflame is szerepet vállalat a sportágban: 2011-től globális szponzora lett a nemzetközi női WTA teniszversenyeknek, így világszerte közvetíteni fogják a Poli-Farbe Budapest Grand-Prix WTA teniszversenyt.

A szépségipari vállalat két évre szóló megállapodást írt alá a nemzetközi női teniszezők szervezetével, ezáltal hivatalos partnerévé vált a versenysorozatnak Európában, Oroszországban, a Független Államok Közösségében, a Közel-Keleten, valamint Afrikában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés