hirdetés
hirdetés
hirdetés

Névadó szponzor lett a Poli-Farbe

Reklámszerződést kötött a Poli-Farbe festék- és vakolatgyár és a Budapest Grand Prix WTA Tour. A vállalat a verseny névadó szponzora lett.  

hirdetés

A Poli-Farbe lett a Budapest Grand Prix nemzetközi női teniszverseny névadó szponzora – ezt sajtótájékoztatón jelentette be Szabó Antal, a Bács Kiskun megyei bócsai festék- és vakolatgyár ügyvezető igazgatója, illetve Márky Jenő, a Budapest Grand Prix WTA Tour versenyigazgatója.

A Poli-Farbe először támogat nemzetközi szintű sporteseményt, eddig leginkább Bács-Kiskun megyei sportszervezeteket, illetve rendezvényeket szponzorált. A teniszsport támogatása azonban nem idegen a Poli-Farbétól, ugyanis ez a festékgyár volt a mecénása a soltvadkerti kötődésű, akkor még diákkorú Szávay Ágnes teniszezőnek. A szponzor számára is fontosak azok az értékek, amik a teniszsportra jellemzőek, vagyis a küzdeni tudás, az akaraterő, a versenyszellem és a fair play. 

A Budapest Grand Prix-t 16. alkalommal rendezik meg a Római Teniszakadémián, és a WTA ranglista top 100-as női játékosai mérik össze tudásukat meghívásos alapon. A nemzetközi teniszbajnokság idén július 4-10. között zajlik. A versenyt élőben közvetíti a Sport Televízió és a Magyar Televízió, illetve beszámol róla több külföldi terjesztésű sport- és hírcsatorna is.

A Poli-Farbe és a Budapest Grand Prix reklámszerződése egy évre szól, ennek keretében a névadó szponzor nemcsak a centerpályánál és a Római Teniszakadémia területén jut médiafelülethez, hanem a versenyt beharangozó médiakampányban, illetve az arról szóló tudósításokban is. A cég reklámarca - ahogy arról már beszámoltunk - Gombos Edina televíziós műsorvezető.

A Poli-Farba mellett az Oriflame is szerepet vállalat a sportágban: 2011-től globális szponzora lett a nemzetközi női WTA teniszversenyeknek, így világszerte közvetíteni fogják a Poli-Farbe Budapest Grand-Prix WTA teniszversenyt.

A szépségipari vállalat két évre szóló megállapodást írt alá a nemzetközi női teniszezők szervezetével, ezáltal hivatalos partnerévé vált a versenysorozatnak Európában, Oroszországban, a Független Államok Közösségében, a Közel-Keleten, valamint Afrikában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés