hirdetés
hirdetés
hirdetés

Névadó szponzor lett a Poli-Farbe

Reklámszerződést kötött a Poli-Farbe festék- és vakolatgyár és a Budapest Grand Prix WTA Tour. A vállalat a verseny névadó szponzora lett.  

hirdetés

A Poli-Farbe lett a Budapest Grand Prix nemzetközi női teniszverseny névadó szponzora – ezt sajtótájékoztatón jelentette be Szabó Antal, a Bács Kiskun megyei bócsai festék- és vakolatgyár ügyvezető igazgatója, illetve Márky Jenő, a Budapest Grand Prix WTA Tour versenyigazgatója.

A Poli-Farbe először támogat nemzetközi szintű sporteseményt, eddig leginkább Bács-Kiskun megyei sportszervezeteket, illetve rendezvényeket szponzorált. A teniszsport támogatása azonban nem idegen a Poli-Farbétól, ugyanis ez a festékgyár volt a mecénása a soltvadkerti kötődésű, akkor még diákkorú Szávay Ágnes teniszezőnek. A szponzor számára is fontosak azok az értékek, amik a teniszsportra jellemzőek, vagyis a küzdeni tudás, az akaraterő, a versenyszellem és a fair play. 

A Budapest Grand Prix-t 16. alkalommal rendezik meg a Római Teniszakadémián, és a WTA ranglista top 100-as női játékosai mérik össze tudásukat meghívásos alapon. A nemzetközi teniszbajnokság idén július 4-10. között zajlik. A versenyt élőben közvetíti a Sport Televízió és a Magyar Televízió, illetve beszámol róla több külföldi terjesztésű sport- és hírcsatorna is.

A Poli-Farbe és a Budapest Grand Prix reklámszerződése egy évre szól, ennek keretében a névadó szponzor nemcsak a centerpályánál és a Római Teniszakadémia területén jut médiafelülethez, hanem a versenyt beharangozó médiakampányban, illetve az arról szóló tudósításokban is. A cég reklámarca - ahogy arról már beszámoltunk - Gombos Edina televíziós műsorvezető.

A Poli-Farba mellett az Oriflame is szerepet vállalat a sportágban: 2011-től globális szponzora lett a nemzetközi női WTA teniszversenyeknek, így világszerte közvetíteni fogják a Poli-Farbe Budapest Grand-Prix WTA teniszversenyt.

A szépségipari vállalat két évre szóló megállapodást írt alá a nemzetközi női teniszezők szervezetével, ezáltal hivatalos partnerévé vált a versenysorozatnak Európában, Oroszországban, a Független Államok Közösségében, a Közel-Keleten, valamint Afrikában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

Legismertebb művei közé tartozik a Süsü és A nagy ho-ho horgász.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés