hirdetés

A X-Faktor pörgeti a magyar Twittert és a Gyakorikérdéseket

A mentorok szolgáltatják továbbra is a legtöbb témát, méghozzá néha elég meglepő fórumokon. A Neticle elemzését közöljük.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Koncepcióválás és kommunikációs platform megújulás történt az OTP-nél, amihez új kampány is jár. Bejelentő.

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

A rádiós és Tóth Gábor táplálkozáskutató az ügynökségre bízták az oldaluk, az E-mentes övezet megújítását.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!