hirdetés

Netflixre dolgozó magyar animációs stúdió és magazinkiadók az új Kreatívban

A Netflix-sorozaton is dolgozó óbudai Digic animációs stúdió a Kreatív májusi számának címlapján. És még: piaci magazinkiadók, ügyfélszolgálat-kutatás, HBO, GfK, Flip, FBI és KEXP!

hirdetés

Több mint háromszázan vannak, csináltak már előzetest a Call of Duty videójátéknak, nemrég saját részeket gyártottak a Netflix friss animációs sorozatából, és előbb-utóbb saját egész estés filmet szeretnének készíteni. Ők a Digic, egyenesen Óbudáról, és hogy mire alapoznak, azt meséljük el a Kreatív májusi számának címlapsztorijában. A borítón Rabb Sándor Alex, az egyik alapító látható -- volt a sztoriban egy másik alapító is, akit Vajna Andrásnak hívtak.

Fókusztémánk a piaci alapon működő magazinkiadók új bevételei: a Central, a Marquard és a Ringier Axel Springer is meséltek nekünk arról, hogyan hoznak nekik az események, a bookazine-ok vagy a márkázott tartalmak egészen reklámügynökségeket idéző előállítása.

Írunk arról, miért szállt rá az FBI az amerikai médiaügynökségekre (azért, mert a szépen élére vasalt magyar médiapiachoz képest valóságos bónuszkáosz van odaát a fertőben). Dóczi Melindával, az HBO Europe marketing alelnökével a klasszikus és a streamer közönség közti különbségekről és a Trónok harcáról beszélgettünk, Kozák Ákossal a GfK-ról és a magyar piackutató szakma állapotáról, a Flip vezetőjével, Endersz Frigyessel pedig a kihívó telkómárka előtti kihívásokról.

Sólyom Balázs (UPC) rovatában a szerző mellett Grósz Judit (RTL Magyarország), Bánki Attila (WebbySkill) és Fazekas László (Games for Business) értelmezi a vállalatok digitális transzformációját, és az IAB Hungary részéről Máth András és Kardos Gábor adnak előrejelzést és helyzetértékelést. Spoiler: benne van a címében a GDPR, és nem pozitív a kontextus.

Közöljük a Comnica arról szóló kutatását, hogy hogyan állnak a magyarok az ügyfélszolgálatokhoz: érzékletes képpel úgy ragadták meg, hogy egy jól látható szegmens inkább lapátolna havat, minthogy elinduljon bolyongani egy telefonos menürendszerbe, Adat és Üzlet rovatunkban pedig megkíséreljük felrajzolni, hova futhatnak ki a Budapesten mostanra példaértékűen aktív közösségi autómegosztó szolgáltatások.

Nádori Péter arról ír, meddig szabad még gecizni a politikusokat, megmutatjuk Unger Zsolt dizájnstúdiójának jó pár munkáját. Beszélgettünk Tömösvári Annával, a Mediator Group art directorával és Moldovai Katalin rendezővel, akinek vizsgafilmjét meghívták Cannes-ba a Cinéfondation szekcióba.

És a hasábokon vendégünk Ola Rosling adatelemző, a Tények című könyv szerzője is, aki szerint jobb a világ, mint amilyennek látjuk, és mesélt a Kreatívnak Kevin Cole, a seattle-i KEXP rádiót naggyá tevő programigazgató is (az ő stúdiójukban játszott a magyar Qualitons felé nemrégiben).


Hol találod meg a Kreatívot? Hát az újságosoknál!

Ezekben a Relay és Inmedio üzletekbe szállítjuk a Kreatívot:

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!