hirdetés
hirdetés
hirdetés

Neokohn néven új hírportál indult

Az önmagát független, konzervatív-liberális zsidó hírportálként meghatározó lap a Brit Media tulajdonában van.

hirdetés

Zsidó online lap indult Neokohn néven. A saját meghatározása szerint konzervatív-liberális hír- és véleményportál kiadója a Neo Kohn, amelynak tulajdonosa a Brit Media. Utóbbi tulajdonában van a 168 órát megjelentető Telegráf Kiadó is.

A Neokohn szellemiségét és céljait megfogalmazó írásban így fogalmaz:

"Magyarország helye a szabad világban van: éppúgy érintenek minket Irán Nyugat-ellenes fenyegetései, mint a közel-keleti és afrikai migrációs válság, vagy éppen az orosz birodalmi terjeszkedés. Hazánknak éppúgy érdeke a szabad világ, a Nyugat értékeinek megvédése, az iszlamista terror elleni fellépés, mint Izraelnek, a Közel-Kelet egyetlen demokráciájának – és persze euroatlanti szövetségeseinknek."

A Neokohn ugyanitt azt is írja, hogy nem kötődik semmilyen politikai párthoz vagy politikai oldalhoz, majd hozzáteszi, hogy "a szellemi élet egyik legsúlyosabb terhének a nihilizmust és a relativizmust tartjuk, ezért fellépünk annak jobb- és baloldali példái ellen egyaránt".

A teljes írás itt olvasható. A lap főszerkesztője Seres László, aki többek között a HVG-n publikált korábban, a főszerkesztő-helyettes pedig Veszprémy László Bernát, neki a Mandineren jelentek meg írásai, emellett a Migráció Kutató Intézet munkatársa.

Seres beköszöntő véleménycikke erre olvasható. "Nem migránsozunk, hanem bemutatjuk a nemzetközi migrációs folyamatok valódi tétjét, kockázatait. Nem sorosozunk, legfeljebb megnézzük, kiket miért támogat a kormány kedvenc milliárdosa, és mi baja van a zsidó állammal. Nem aszerint ítélünk meg bármit, hogy az jó-e vagy árt-e a jelenlegi kormánynak vagy ellenzékének. A Nyugathoz szeretnénk tartozni, és utastársainkat is erre figyelmeztetjük" - olvasható az írásban, amelyben Seres "túllépne a szekértáborokon", és amelynek alcíme az, hogy "mikor bombázzuk végre Iránt?" - utóbbi amúgy egy kommentre utalás, nem pedig a szerkesztőség véleményét tükrözi ebben az esetben.  

Az oldalon sok egyébként a magazinos anyag is, az Oscar-díjakat is zsidó fókusszal dolgozták fel.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

A koriszövetség feszített tempóban dolgozott a kommunikáción, hiszen kevesebb mint egy év állt rendelkezésükre az egészre.

Már nemcsak az a probléma, hogy a fiatalok nem védekeznek, hanem hogy egyre kevesebben csinálják egyáltalán.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés