hirdetés
hirdetés
hirdetés

Neokohn néven új hírportál indult

Az önmagát független, konzervatív-liberális zsidó hírportálként meghatározó lap a Brit Media tulajdonában van.

hirdetés

Zsidó online lap indult Neokohn néven. A saját meghatározása szerint konzervatív-liberális hír- és véleményportál kiadója a Neo Kohn, amelynak tulajdonosa a Brit Media. Utóbbi tulajdonában van a 168 órát megjelentető Telegráf Kiadó is.

A Neokohn szellemiségét és céljait megfogalmazó írásban így fogalmaz:

"Magyarország helye a szabad világban van: éppúgy érintenek minket Irán Nyugat-ellenes fenyegetései, mint a közel-keleti és afrikai migrációs válság, vagy éppen az orosz birodalmi terjeszkedés. Hazánknak éppúgy érdeke a szabad világ, a Nyugat értékeinek megvédése, az iszlamista terror elleni fellépés, mint Izraelnek, a Közel-Kelet egyetlen demokráciájának – és persze euroatlanti szövetségeseinknek."

A Neokohn ugyanitt azt is írja, hogy nem kötődik semmilyen politikai párthoz vagy politikai oldalhoz, majd hozzáteszi, hogy "a szellemi élet egyik legsúlyosabb terhének a nihilizmust és a relativizmust tartjuk, ezért fellépünk annak jobb- és baloldali példái ellen egyaránt".

A teljes írás itt olvasható. A lap főszerkesztője Seres László, aki többek között a HVG-n publikált korábban, a főszerkesztő-helyettes pedig Veszprémy László Bernát, neki a Mandineren jelentek meg írásai, emellett a Migráció Kutató Intézet munkatársa.

Seres beköszöntő véleménycikke erre olvasható. "Nem migránsozunk, hanem bemutatjuk a nemzetközi migrációs folyamatok valódi tétjét, kockázatait. Nem sorosozunk, legfeljebb megnézzük, kiket miért támogat a kormány kedvenc milliárdosa, és mi baja van a zsidó állammal. Nem aszerint ítélünk meg bármit, hogy az jó-e vagy árt-e a jelenlegi kormánynak vagy ellenzékének. A Nyugathoz szeretnénk tartozni, és utastársainkat is erre figyelmeztetjük" - olvasható az írásban, amelyben Seres "túllépne a szekértáborokon", és amelynek alcíme az, hogy "mikor bombázzuk végre Iránt?" - utóbbi amúgy egy kommentre utalás, nem pedig a szerkesztőség véleményét tükrözi ebben az esetben.  

Az oldalon sok egyébként a magazinos anyag is, az Oscar-díjakat is zsidó fókusszal dolgozták fel.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés