hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi YouTube tartalomgyártó partnere lett a Special Effects Media

A nemzetközi szinten is számottevő YouTube tartalomelőállítóval, a közel húszmilliós feliratkozóval bíró Watchmojoval kötött együttműködési megállapodást a Special Effects Media – közölte a cég a Kreatívval.

hirdetés

A Watchmojo az egyik legsikeresebb nemzetközi YouTube médiamárka, az összes YouTube csatornájukon több mint 30 millió feliratkozót tömörítve. A Special Effect közleménye szerint a cég számos országban van jelen helyi nyelven terjesztett tartalmakkal. A mostani megállapodás részeként a Watchmojo népszerű toplistás tartalmait a YouTube tartalmakra szakosodott Special Effects Media lokalizálja magyar nyelvre, elkészíti a fordításokat, publikálja a tartalmakat, népszerűsíti, illetve építi a márka helyi YouTube jelenlétét a magyar nyelvű közönség számára.

Szabó Gergő, a Special Effects Media alapítója a Kreatívnak elmondta: az eredeti Watchmojo tartalmakat fogják honosítani, azaz szinkronizálni és feliratozni a magyar YouTube nézőknek.

A montreali székhelyű Watchmojo nemzetközi hálózata a közlés szerint 29 országban érhető el helyi nyelven, melyek menedzselésének egy részét házon belülről végzik, egy részét a célországokban lévő kollégák látják el, illetve néhány esetben hivatalos partneri együttműködések keretein belül dolgoznak együtt más média cégekkel, mint a Special Effects Media-val.

Nyilatkozott Ashkan Karbasfrooshan, a WatchMojo alapítója és vezetője: „A legsikeresebb márkák globális eléréssel bírnak, így a mi utunk sem lehetett más. Miután az eredeti, angol nyelvű Watchmojo csatornánk elérte a 10 millió feliratkozót, egy természetes evolúciója volt a márkának más nyelveken és piacokon is megjelenni helyi nyelven.”

Szabó Gergő elmondta: „A Watchmojoval való együttműködés több szinten is remekül illeszkedik a stratégiánkba. Egyrészt passzol a tartalomgyártási elképzeléseinkbe, aminek során számos új, mind teljesen saját fejlesztésű, mind partnerségeken alapuló YouTube tartalmat hozunk a magyar piacra. Hirdető partnereinknek felé így a Watchmojo tartalmakkal színesedik a kínálatunk, ahol garantáltan minőségi, 100 százalékban kontrollált környezetben jelenhetnek meg YouTube-on.”

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés