hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi kampányt indított az NBA

A National Basketball Association (Nemzeti Kosárlabda Szövetség - NBA) fennállásának első nemzetközi reklámkampányát indította el a napokban - írja a Campaign.

hirdetés

A kampányt a bajnokság kezdete előtti, úgynevezett pre-season meccsekre időzítették, amely során a bajnokságban játszó csapatok a világ minden táján megmérkőznek a helyi kosárlabdacsapatokkal.

A szpotban meccsre készülődő játékosokat láthatunk, a feliratok pedig azt mutatják, 107 nap, 2568 óra, vagyis 154080 perc telt el az utolsó NBA-mérkőzés befejezése óta. A reklám először október 5-én futott egy isztambuli mérkőzés során, de 10 nyelven, 43 országban lesz látható a tévében az egész szezon során.

(forrás: Campaign)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés