hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi kampányt indított az NBA

A National Basketball Association (Nemzeti Kosárlabda Szövetség - NBA) fennállásának első nemzetközi reklámkampányát indította el a napokban - írja a Campaign.

hirdetés

A kampányt a bajnokság kezdete előtti, úgynevezett pre-season meccsekre időzítették, amely során a bajnokságban játszó csapatok a világ minden táján megmérkőznek a helyi kosárlabdacsapatokkal.

A szpotban meccsre készülődő játékosokat láthatunk, a feliratok pedig azt mutatják, 107 nap, 2568 óra, vagyis 154080 perc telt el az utolsó NBA-mérkőzés befejezése óta. A reklám először október 5-én futott egy isztambuli mérkőzés során, de 10 nyelven, 43 országban lesz látható a tévében az egész szezon során.

(forrás: Campaign)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés