hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pophimnuszokat vár a Golden Drum

Össze kellene gyűjteni pár magyar zenét, hogy méltóképp reprezentálva legyünk a Golden Drum díjkiosztóin.

hirdetés

Idén azt találta ki a portorozsi Golden Drum reklámfesztivál szervezőgárdája, hogy a díjkiosztókon a nevező országokra jellemző zenékből állítja majd össze a soundtracket. Az induló országok nagyköveteinek kiküldött (nálunk Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője) levélben ez áll:

"Az a célunk, hogy felismerhető, nemzetközi és elfogadható zenei listát állítsunk össze a csütörtöki és a szombati díjátadókra. Olyan dalokra gondoltunk, amelyek felvezetnék a jelöltekek, győzteseket, a zsűrit és amelyek a fesztivál díjkiosztójának atmoszféráját kellőképpen fűtik. Lehet pop, alternatív, punk, olyanokat várunk, amelyek zeneileg és üzenetükben is egyediek, dinamikusak és ütősek. Ahogy a "himnuszok" általában.

Tehát nekünk most az a dolgunk, hogy segítve Gosztonyi Csaba munkáját, elhalmozzuk egy raklapnyi jó magyar zenével országimázsilag, hogy legyen mit átnyújtania a Golden Drum zsűrijének. Meg kell mutatnunk!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés