hirdetés
hirdetés
hirdetés

Németországban 50 milliárd eurót különítettek el a kreatív és kulturális ipar számára

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

hirdetés

Összesen 50 milliárd euróval támogatja a német kormány a kulturális és kreatív szférát. Monika Grütters, a német kulturális miniszter szerint az intézkedéssel főleg a koronavírus-járvány miatti szabadúszókat, kis- és középvállalkozásokat segítenék. Grütters a BR-Klassiknak adott interjújában arról is beszélt, hogy igyekeznek egyszerűsíteni a pályázati rendszert, hogy a bajba jutott alkotók, háttéremberek minél hamarabb hozájuthassanak a támogatáshoz. A miniszter az interjúban elmondta, egyáltalán nem bánja, hogy iylen gyorsan, nagy nyomás alatt kellett összeállítaniuk a csomagot, hiszen óriási az elkeseredettség a kulturális szférában.

A csomag kifejezetten a művészeti területen, a kreatív szférában és a médiában dolgozók segítségét szolgálja. A támogatások több irányból is próbálnak majd segítséget nyújtani a válságban.Támogatást kaphatnak a kis- és középvállalkozások működési költségeinek fedezésére, terembérleti díjra. Az alkotók, szabadúszók pedig akár szociális támogatást is kaphatnak például a lakhatásukra, vagy rezsire.

Fotó: 123rf.com
Fotó: 123rf.com

Az egyéni vállalkozók és a legfeljebb öt főt foglalkoztató vállalkozások három hónapra legfeljebb 9 ezer, a 6-10 főt foglalkoztató cégek 10-15 ezer eurós összegre pályázhatnak. Szintén része a csomagnak, hogy a vállalkozások rövid lejáratú kölcsönöket is igényelhetnek. A teljes csomag részletes, és igen tanulságos részleteit itt lehet böngészni.

"A kreatív ipar szereplőinek ereje, tudása segíthet abban, hogy ezt a válságot átvészeljük. Minden egyes lehetőséget ki kell használnunk arra, hogy minél jobb jövőt teremthessünk nekik. Ezért is gondolom úgy, hogy a művészek nem csak nélkülözhetetlenek, de létfontosságúak a mostani helyzetben" - mondta a miniszter.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés