hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem volt ellenzéki nyilatkozó a Class FM-en

Elkészítette a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az augusztus hónapra vonatkozó gyorsjelentését a politikai szereplők médiában való megjelenéséről. Gazdaságpolitika és új kenyér ünnepe a topon.

hirdetés

A tanulmányból kiderül, hogy a kormány gazdaságpolitikája 278 esetben (az összes eset 4,9 százaléka), az augusztus 20-i megemlékezések 253 esetben (4,4 százalék), míg a természeti katasztrófák 215 alkalommal szerepeltek a hírműsorokban. Az első tízben találhatók még többek között a bűncselekményekről szóló híradások, a családi, háztartási balesetek (157 eset, 2,8 százalék), a kormány oktatásügyi intézkedései és a kormány és az ellenzék viszonya is.

A politikusok aránya az összes hírműsorban 26,3 százalékos volt, legnagyobb arányban a Kossuth Rádió Esti és Déli Krónika műsorában (40,6, illetve 38,4 százalék) és az Echo Tv-ben (38 százalék) voltak láthatók. 

A kormány, a Fidesz és a KDNP együttesen 61,2 százalékos arányban szerepelt a hírműsorokban, legnagyobb arányban az Echo Tv-n (70,7 százalék), ezt nem sokkal lemaradva követi a Class FM, amelynek hírműsoraiban 69,2 százalékban voltak kormánypárti politikusok, valamint a Tv2 Tények című műsora (68,7 százalék). A leginkább ellenzéki médium vitán felül az ATV volt, ahol az esetek kereken felében jelentek meg a kormánypárti politikusok. 

Az összes beszédidőt nézve a kormánypárti politikusok még inkább felülreprezentáltak, az összes beszédidő 65,6 százalékában őket hallhatták a nézők és a hallgatók. A Class FM-en egyáltalán nem szólaltak meg ellenzékiek, ami példátlan, még az Echo Tv-n is 24,7 százalékban ellenzéki politikusok beszéltek.

Mesterházy Attila, az MSZP elnöke az elmúlt időszakban jelentősen aktivizálta magát, beszédideje (1367 másodperc) több volt, mint Orbán Viktoré (683 másodperc). A szereplések számát tekintve viszont a miniszterelnök (A Fidesz pártelnöke) az első, aki összesen 120-szor, élőszóban 31-szer szerepelt a hírműsorokban, szemben Mesterházy 102 szereplésével, amiből viszont 61 élőszóbeli megjelenés volt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.