hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem volt ellenzéki nyilatkozó a Class FM-en

Elkészítette a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az augusztus hónapra vonatkozó gyorsjelentését a politikai szereplők médiában való megjelenéséről. Gazdaságpolitika és új kenyér ünnepe a topon.

hirdetés

A tanulmányból kiderül, hogy a kormány gazdaságpolitikája 278 esetben (az összes eset 4,9 százaléka), az augusztus 20-i megemlékezések 253 esetben (4,4 százalék), míg a természeti katasztrófák 215 alkalommal szerepeltek a hírműsorokban. Az első tízben találhatók még többek között a bűncselekményekről szóló híradások, a családi, háztartási balesetek (157 eset, 2,8 százalék), a kormány oktatásügyi intézkedései és a kormány és az ellenzék viszonya is.

A politikusok aránya az összes hírműsorban 26,3 százalékos volt, legnagyobb arányban a Kossuth Rádió Esti és Déli Krónika műsorában (40,6, illetve 38,4 százalék) és az Echo Tv-ben (38 százalék) voltak láthatók. 

A kormány, a Fidesz és a KDNP együttesen 61,2 százalékos arányban szerepelt a hírműsorokban, legnagyobb arányban az Echo Tv-n (70,7 százalék), ezt nem sokkal lemaradva követi a Class FM, amelynek hírműsoraiban 69,2 százalékban voltak kormánypárti politikusok, valamint a Tv2 Tények című műsora (68,7 százalék). A leginkább ellenzéki médium vitán felül az ATV volt, ahol az esetek kereken felében jelentek meg a kormánypárti politikusok. 

Az összes beszédidőt nézve a kormánypárti politikusok még inkább felülreprezentáltak, az összes beszédidő 65,6 százalékában őket hallhatták a nézők és a hallgatók. A Class FM-en egyáltalán nem szólaltak meg ellenzékiek, ami példátlan, még az Echo Tv-n is 24,7 százalékban ellenzéki politikusok beszéltek.

Mesterházy Attila, az MSZP elnöke az elmúlt időszakban jelentősen aktivizálta magát, beszédideje (1367 másodperc) több volt, mint Orbán Viktoré (683 másodperc). A szereplések számát tekintve viszont a miniszterelnök (A Fidesz pártelnöke) az első, aki összesen 120-szor, élőszóban 31-szer szerepelt a hírműsorokban, szemben Mesterházy 102 szereplésével, amiből viszont 61 élőszóbeli megjelenés volt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés
hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.