hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem túl meglepő az eredménye a kampányidőszak híradós megjelenéseit néző elemzésnek

A közszolgálati Duna TV-n és a TV2-n jelentős túlsúlyban van a kormánypárti hang az ellenzékihez képest. Az RTL-en fele-fele az arány. Március 27-ig mérték a kampányidőszakot.

hirdetés

A Mérték Médiaelemző Műhely az RTL Magyarország felkérésére a kampányidőszak kezdetétől elemzi az RTL Híradó adásait, emellett két másik országos csatorna, a TV2 és a közszolgálati Duna TV esti hírműsorait, írja a közlemény.

"Az elemzés a kormányoldal és az ellenzéki oldal megjelenésére fordított összes idejét, valamint a kormányoldal és az ellenzéki oldal élő beszédre fordított idejének másodperces megoszlását vizsgálta csatornánként. A tartalomelemzés a február 21. és március 27. közötti időszakot vizsgálta."

Az elemzésből röviden az derül ki, hogy a Dunán és a TV2-n lényegesen nagyobb arányban jelenik meg a kormányoldal hangja, míg az RTL-en az ellenzék és a kormányoldal közti eloszlás nagyjából fele-fele arányban van jelen. De lent láthatók a konkrét számok. Némileg árnyalja a képet, hogy a Duna TV azért visszafogottabb a TV2-nél.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés