Nem tudod, mit rendelj az étlapról? Majd a Google Lens megmondja!

Több frissítést is bejelentett kedden a techóriás, köztük azt a szolgáltatását, amely a korábbi vendégértékelések alapján már azt is megmondja, hogy mit, miért érdemes rendelni egy-egy étterem étlapjáról.

Több mint egy éve vált elérhetővé androidos telefonokon is a Google Lens, amely nemcsak beazonosítja mindazt, amit a Google Fotók alkalmazást használó mobil kamerája lát, de plusz információkat közöl róla, és a képen talált feliratokat is lefordítja. A képfelismerő szoftver mostantól az étteremben tanácstalanul ülőknek is segít választani – írja a TheVerge.

 

 

Ehhez elég a telefonunk kameráját az étlapra irányítani, ahol a Google Lens egyből kiemeli annak legnépszerűbb fogásait, majd az érintéssel kiválasztott ételről a Google Maps adatai alapján kilistázza a mások által feltöltött fotókat és véleményeket. De például ha valaki épp a Bon Appétit magazint lapozgatja, majd a telefon kameráját egy recept fölé viszi, a Google Lens egyből főzőcskézős videókat keres hozzá – teszi hozzá Google blogja.

 

 

 

A Lens legutóbbi bővítési csomagjának része az a funkció is, hogy már nemcsak automatikusan lefordítja, de hangosan fel is olvassa a kamera előtti szöveget a felhasználónak, és így még a kínai kalligrafikus menü is böngészhetővé válik bárki számára.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.