hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem tudni, hol köt ki a Lapcom vételára

A HVG emlékeztet rá, hogy ismeretlen az Andy Vajna által megvett médiavállalkozás előző tulajdonosa. Közben Vajna lett a korábbi vezérigazgatóját megtartó cég elnöke.

hirdetés

Kedden már beszámoltunk róla, hogy Andreas Merz maradt a tulajdonost váltó Lapcom vezérigazgatója. A csütörtöki HVG-ből most az is kiderül, hogy a vásárló, Andy Vajna saját magát nevezte ki a Zrt. elnökévé.

Az igazgatóságba került Kovács Andrea is, aki – mint a lap online kiadása írta korábban – Radio Investment Kft. néven alapított céget, kevéssel az országos kereskedelmi rádiós pályázat kiírása után.

A lap arra is felhívja a figyelmet, hogy nem tudni, az akár 10 milliárd forinthoz is közelítő vételár hol köt ki: eddig egy kajmán-szigeteki vállalkozás nevén volt a Lapcom, amelyet egy másik, Delaware állambeli (szintén notórius offshore helyszín) cég vezetett.

(forrás: HVG)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés