hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felemás siker a T-flashmobon

Nem talált célba a magenta hógolyó

Felemás módon sült el a T-Home és a T-Mobile hógolyózási világrekord döntési kísérlettel egybekötött családi napja. A Városligeti Műjégpályán tartott szombati rendezvényre több mint tízezren voltak kíváncsiak, de az emberek fele a kapun kívül rekedt. A rekord így mégsem dőlt meg.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

Juhász Péter Tibor elvesztett egy fogadást. Búcsúzik is a márkától, amivel reklámversenyeket nyertek.

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Szerintem is nagyon ciki volt a rendvezvény. Nekem igazán most derult ki, mi volt az oka, hiszen mi is odamentunk csaladostol es csak a kivulrekedtek szobeszedebol tudtuk meg,
alljunk tovabb mert itt be nem jutunk. (Kivánom a rendezonek, hogy magyarazza meg a 3,5 es 6 eves gyereknek, hogy amit egesz nap vártak, az most nem lesz meg, ugy hogy mi sem
tudtuk igazán miért. Álljon akkor ki valaki, és mondja el, mi van, ha már mi birkák odamentünkés ácsorogtunk! Akkor kérdezem, ha tudták a szervezők, hogy mi a rekordot
megdöntő létszám és mi a műjégpálya befogadó kapacitása, miért odaszervezték? Egyáltalán miért szervezték? És 12-19 óráig? Már ez utóbbi is gyanús volt......
#
a flashmob kifejezés megjelenését a témában nem is értem
#
Nem vagyunk birka nemzet angie.
Aki "csak" az ingyen korcsolyázás miatt ment ki az bejuthatott a főbejáratnál a bérletesek belépőjénél. Különben meg ha úgy veszem akkor az is érthető lehet ha
csupán a családi napra szeretett volna bejutni, mert pl. 6 év alatti gyermekkel volt (aki különben sem számíthatott bele a rekordba). Viszont a korisok csak vagy 100-150 en
voltak és lézengtek a pályán. A cikkben a szervező arra hivatkozik hogy legalább a családi napon sokan voltak. Sovány vigasz, még szépségtapasznak is gyenge. Profin
behrangozott, tömegeket megmozdító rekord kísérlet fulladt kudarcba. 250 fővel meg lett volna? nevetséges. soxorosa rekedt kívül, több órát sorban állva.

RENGETEGEN VOLTUNK, egy cél érdekében, rekordot dönteni,
CSAK NEM JUTOTTUNK BE.
Kívülről néztük az egészet.
Mert roppant gyenge volt a szervezés.
Ilyen egyszerű.

Különben ha a T helyében lennék akkor a rendezvényszervezőt hátulról keményen, az imidzs ilyen típusú leépítése miatt.
#
Csatlakozom pool-hoz, mi 2 órát álltunk sorba becsületesen miközben több százan bevágtak elénk, és a hógolyózás végére értünk csak be.
Ha több mint 4000 embert várnak egy rendezvényre, nem gondolom hogy 2 kis lukon kell beengedni az embereket, és fél3-kor becsukni a kapukat hogy nem fér be több ember,
miközben a jégpályán csak páran lézengenek.
Mivel az volt a cél, hogy minél többen legyenek, nem ártott volna oldalról is bejáratot kialakítani, elég sokfelől meg lehet a műjeget közelíteni. És akkor az a
nevetséges 261 ember hiány nem lett volna gond, mert mi direkt a rekord miatt mentünk ki.
Aki meg csak az ingyen kori miatt ment oda, és részt sem vett a kísérletben, arra nem mondok semmit, magyar mentalitás. Félnek az emberek a hógolyótól vagy mi?
Sajnálom, hogy a T-Mobile nem vette komolyan ezt a rekordkísérletet, pedig végre valamiben jók lettünk volna:)
Jövőre minimum újra próbát kérünk!
#
Óriási élmény volt látni ennyi embert egyszerre hógolyózni, az pedig elszomorító, hogy megint bebizonyosodott: birka nemzet a magyar és nem képesek összefogni egy cél
érdekében. 3000 embert jobban érdekelt az, hogy ingyen korcsolyázhat és nem törődtek azzal, hogy a másik 3485 azért jött ki, hogy meglegyen a rekord.
#
Kilátogató független szemlélőként nagy csalódás volt az egész.
Beszéltem olyan családdal akik 3 gyermekükkel vidékről jöttek fel csak azért, hogy bejussanak a családi napra és részt vehessenek a világrekord kísérletben. Azután
kívülről nézték a bent lévő kb. 2500 embert, kívül meg vagy 4000 álltunk a sorban órákon át a főbejárati, mindössze !2! beengedő kapura. Paralell magán a
jégpályán max 100 ember korizgatott, lézengett. A parkolás megszervezése ugyanúgy elkerülte a szervezők figyelmét, mint az hogy egy kitűnően meghirdetett rendezvényre
legyen annyi karszallag hogy megdőlhessen a rekord. Így 2 óra felesleges sorbanállás után egy laza fél órás parkolósdi következett gyök kettővel.
Így egy jó hangulatú, egységbe foglaló, rekordot döntő szándékból egy nagyon gyenge szervezésű, nyögvenyelős csalódottság született.
Kár érte!

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés