hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem reménytelenek a Credithill reklámjai

A rengeteg fájdalmasan rossz reklám után a Credithill júniusban fantasztikus meglepést okozott: szép reklámot csináltak. A Kreatív Magazin reklámkritikája következik.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Többszörös díjnyertes rendezvényen dolgozott közösen a Deutsche Telekom és a Progressive. (X)

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Tóth Levente, a Népszabadság és a Világgazdaság egykori főszerkesztője, jelenleg a KNK PR&Média press evangelistje szállította az eheti Kultúrterrort.

Interjú Bojtár B. Endre főszerkesztővel.

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Na igen, a logó. Amióta kijött ez a reklám, velük példálózom az ügyfeleimnél, és elsőre meg is értik, miért van szükség arculattervezésre. :)
Ugyanezek a gondolatok bennem is feljöttek, amikor megláttam ezt a spotot, hogy "na végre, valami normális ügynökség foglalkozik velük, de azt a rohadt logót még mindig
nem sikerült frissíteni". Hiába, a hülye logóban a vevő a legnagyobb "partner".
Készült, régen, egy 'induló' logó, amit valószínű a szomszéd kisfiú gyártott, 'mert ért a számítógéphez, egész nap azon játszik'.
Valahonnan levadásztak egy Magyarországra egyátalán nem jellemző havas hegycsúcsot a netről (miért nem inkább a Mecsek, vagy a Kékes sziluettjét... :), hozzácsaptak
egy system fontot, és érdekes színekkel látták el.
Aztán ez a logó beékelődött a vezetők és most már a fogyasztók elméjébe is. Gondolom félnek váltani. Pedig a céges Mercik oldalán ez a grafika valami oltári
ronda...
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés