hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem nyomnak több Yellow Pagest

2019 januárjában azért 23 milliót még nyomnak belőle Angliában.

hirdetés

Több mint ötven év után vége lesz a Yellow Pages nyomtatott változatának, írja a hivatalos angliai telefonkönyv tulajdonosa, a Yell nyomán a Guardian.

Bár a "sárga oldalak" kifejezés a tizenkilenecedik századra vezethető vissza, és köznévként jelöli a telefonkönyveket az angolszász országokban, Angliában 1966-tól levédett márkanévként működik és egy cég kezében van. Ennek a megfelelője nálunk (és több környező országban is) az Arany oldalak, illetve a Szaknévsor - utóbbira rá is volt írva, hogy Yellow Pages.

A Yell digitalizálja az üzletágat, és áteljesen átköltözik a yell.com-ra, ahol ingyen hozzáférhetőek lesznek a telefonkönyben található adatok. De még azért nyomnak a "sárga oldalokból" is, utoljára 2019 januárjában 23 millió példányt.

A Yell amúgy pár éve részt vett egy környezetvédő kampányban, amelynek részeként csak azok kaptak házhoz telefonkönyvet, aki azt kifejezetten igényelték, így is csökkentve a kivágott fák mennyiségét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

Jelbeszédes tévészpot, gyengénlátók, mozgássérültek segítését ismertető prerollok, és sok belső kommunikációs elem a kampányban.

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés