hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem marketinges csodafegyver a Facebook

A Forrester kutatócég blogbejegyzésben ekézte a Facebookot, például mert szerintük egyre kisebb a márkák organikus (nem fizetett) elérése, sok a kamurajongó, ezek miatt pedig a Facebook nem tudta beteljesíteni azt az ígéretét, hogy igazán hatékony eszköz legyen a marketingesek kezében - írja a Marketing Week.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Marketing Week)
hirdetés

A |related| tartalomajánló és natív hirdetési rendszert kizárólagos partnerként képviselő sales house októberben csatlakozott az IAB Europe  keretrendszeréhez.(x)

Az idei díjkiosztót körkapcsolásos rendszerben rendezik meg több helyszínen.

Kilenc hónapig futó tenderen nyert mások mellett a Chapter4 Magyarország is. 

Jön új heti sorozat az RTL-től, az AMC pedig két nagyobb dobással is készül. A TV2 már javában forgatja új szériáját Doktor Balaton címmel.

Az RTL Spike eltűnik a portfólióból, helyére érkezik a fiataloknak szóló Teennick.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés