hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás Cannes-ból

Nem lesz több magyar díjazott

Sem a film, sem az integrált kategória rövidlistájára nem került fel itthoni alkotás, így magyar szemszögből véget érti a cannes-i verseny. Magyarország egy bronz oroszlánnal és további négy shortlist-hellyel zár, legalább a rövidlista magasságáig is csak az Ogilvy és a Leo Burnett jutott.
hirdetés
A film kategóriába a BBDO, a DDB, a Grey és a The Lab 3 jelölt összesen nyolc alkotást, míg az ingerált/titánium versenybe a Leo Burnett nevezte a Secret Jewel és az SMS Bandi kampányt, de mint péntek reggelre kiderült, egyik kategóriában sincs magyar alkotás a shortlisten.

A Cannes Lions fesztivál legnagyobb sikerét a Leo Burnett által a cyber kategóriában szerzett bronz jelenti, az ügynökség emellett a promó kategóriában a Secret Jewellel jutott rövidlistáig, míg az Ogilvy három matchboxos anyaga az outdoor kategória shortlistjére került fel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés