hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás Cannes-ból

Nem lesz több magyar díjazott

Sem a film, sem az integrált kategória rövidlistájára nem került fel itthoni alkotás, így magyar szemszögből véget érti a cannes-i verseny. Magyarország egy bronz oroszlánnal és további négy shortlist-hellyel zár, legalább a rövidlista magasságáig is csak az Ogilvy és a Leo Burnett jutott.
hirdetés
A film kategóriába a BBDO, a DDB, a Grey és a The Lab 3 jelölt összesen nyolc alkotást, míg az ingerált/titánium versenybe a Leo Burnett nevezte a Secret Jewel és az SMS Bandi kampányt, de mint péntek reggelre kiderült, egyik kategóriában sincs magyar alkotás a shortlisten.

A Cannes Lions fesztivál legnagyobb sikerét a Leo Burnett által a cyber kategóriában szerzett bronz jelenti, az ügynökség emellett a promó kategóriában a Secret Jewellel jutott rövidlistáig, míg az Ogilvy három matchboxos anyaga az outdoor kategória shortlistjére került fel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés