hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem lesz állami rendezvényes tender

A Hungarofest rendezi a jövőben az állami ünnepeket, amiknek rendezvényszervezésére eddig tendert hirdettek. Az idei event feladatokra 653,8 millió forintot szánnak.

hirdetés

A nemzeti, és kiemelt ünnepeket, valamint az állam által finanszírozott egyéb események szervezését a jövőben a Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező Nonprofit Kft. látja el - az erről szóló közigazgatási és igazságügyi miniszteri rendelet a legutóbbi Magyar Közlönyben jelent meg.

Az említett feladatokra az idei költségvetésben 653,8 millió forint szerepel. Az eddigi gyakorlat szerint a forrást kezelő miniszterelnökség közbeszerzést írt ki a nagy rendezvények szervezésére.

A Hungarofest 2000-ben kezdte meg működését az akkori Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma háttérintézményeként - olvasható a társaság honlapján. Kezdetben a magyar kultúra külföldi bemutatása volt a fő feladata, valamint több művészeti ösztöndíj, fesztivál és zenei verseny szervezőirodájaként működött (Magyar-Orosz Kulturális Évad 2004-2005, Holland Kulturális Évad 2004, Olasz Kulturális Évad 2002).

Az elmúlt években elsősorban a hazai programszervezés, valamint a kulturális stratégia, kulturális marketing és kutatás lett a fő tevékenysége. A Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa programban a kommunikációs közbeszerzések lebonyolítója, illetve több kiemelt program szervezője a társaság.

A Hungarofest ügyvezető igazgatója 2008-tól Rubovszky Rita. A társaság szervezetéhez három iroda – Klassz Zenei Iroda, Égtájak Iroda, KultúrPont Iroda - tartozik.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés