hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Nem jelenik meg többé a Barikád

A Jobbikhoz köthető hetilap anyagi okok miatt szűnik meg. A párt inkább az "internetes nemzeti médiumok" támogatására fókuszál a jövőben.

hirdetés

"Végleg megszűnik a Jobbikhoz köthető és a párt által támogatott Barikád című hetilap" - írta meg Magyar Idők. A hírt a 2006-ban alapított újság főszerkesztője, Pörzse Sándor is megerősítette a napilapnak.

A megszűnés okának a magas fenntartási költségeket, az állami hirdetések hiányát és a kevés előfizetőt nevezte meg Pörzse. De nem tartja kizártnak, hogy a lap online formában tovább éljen

A Barikád kiadóját, a Magyar Hírek Kft-ét éveken át támogatta a Jobbik által grüdolt Gyarapodó Magyarországért Alapítvány - írja még a Magyar Idők. A cég jelenleg Forrai Richárdnak, a Jobbik-közeli Iránytű Intézet vezetőjének a tulajdonában van.

"A Jobbik pártalapítványa tavaly mintegy 18 millió forinttal támogatta a kiadást, most azonban a kuratórium úgy döntött, hogy célszerűbb ezt a támogatási összeget is az internetes nemzeti médiumok támogatására fordítani, így az Alfahír.hu és az N1TV fejlesztésére, hiszen így sokkal több olvasóhoz, nézőhöz jutnak el gondolataik, anyagaik – tudta meg a napilap Szabó Gábortól, a Jobbik pártigazgatójától. 

(forrás: Magyar Idők)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.