hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem javallott éhesen megnézni a 150 éves Pick jubileumi kampányfilmjét

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

hirdetés

Háttér: A Pick a Pickolino kampánnyal kezdte el az új platformra épülő kommunikációját, amelynek gerincét az étvágygerjesztő makrófelvételek adják. A mostani imázskampány apropója kettős, hiszen a termékpaletta bemutatása mellett a márka idén ünnepli 150. születésnapját. Májustól a TV reklám mellett közterületen, online és POS eszközökön is találkozhatnak a fogyasztók a kreatívokkal.

Kampánycél: A kampány célja megmutatni, hogy a szegedi márka 150 éve magas minőséget és változatos termékportfoliót nyújt a fogyasztóknak, ezzel ösztönözve a gyakoribb vásárlást és az új termékek kipróbálását. Fontos volt, hogy a kampány moduláris felépítésű legyen, ami a jövőben új termékek bevezetését is képes támogatni, de az üzenetnek önmagában is értelmezhetőnek kell lennie a teljes PICK szortimentre.

Kreatívkoncepció: Ahogy nincs két egyforma ember, úgy nincs két egyforma ízlés. Az elkészítési mód, a tálalás, a körítés vagy az alkalom változhat, de mindenkinek van kedvence a Pick termékei közül. Ezt a sokszínűséget mutatja be a kampány ellentétpárokon keresztül, amelyek nem csak az adott termékekről szólnak, de általánosan is igazak, így gyakorlatilag a célcsoport minden egyes tagja képes azonosulni valamelyik apró mozzanattal vagy jelenettel.

A forgatást több hetes munka és egyeztetés előzte meg, a beállítások két próbanapot vettek igénybe, amin egy itthon és nemzetközileg is elismert, rutinos kreatív food-specialista csapat dolgozott a Café Communicationssal karöltve. Minden jelenethez különféle pneumatikus és elektronikus szerkezet készült, hogy századmásodperces pontossággal lehessen szinkronizálni az akciókat - lángot, ejtéseket - és az ételek tényleg úgy mozogjanak, ahogy az előzetes tervekben szerepelt, a véletlenszerűség lehető legnagyobb kizárása mellett.

Érdekesség, hogy a téliszalámi-eső jelenethez legalább tíz rúd téliszalámi fogyott, itt egy speciális eszköz futószalagról adagolta a szeleteket két nagy sebességgel forgó szivacshenger közé.

 

Alkotók listája:

Megbízói oldal
Megbízó: Pick Szeged Zrt.
Marketingigazgató: Madarász László
Brand manager: Fábián Péter
Junior Brand Manager: Ujfaludi Flóra 

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Café Communications
Kreatívigazgató: Szűcs Gábor
Art director: Nagy Veronika
Szövegíró: Fürst Ádám
Account director: Bittermann Tünde
Junior account manager: Pintér Szilvia

Médiaügynökség: Café Communications
Médiaigazgató: Király Anita
Media account director: Kara Balázs
Médiatervező: Gergely Dóra
Junior médiatervező: Papp Gergely
Digital performance manager: Tóth Péter

Produkció:
Produkciós cég: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Vermes Iván
Operatőr: Vermes Iván
Food stylist: Urbányi Ferenc
Látványtervező: Rózsa Anna
Berendező: Fehérhegyi Attila
Gyártásvezető: Nemes Anita
Utómunka, VFX: Melon FX
Vágó: Vermes Iván
Colorist: Vándor Ádám / Studio Spájz
Hangutómunka: Gaston Stúdió
Utómunka koordinátor: May Gábor

Zene: Envato

 

 

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Több sportszergyártó is úgy érezte, 2020 lesz az év, amikor újra bátrak lehetnek a tervezésnél.

Willaim Goodot léptették elő az újonnan létrehozott pozícióba.

Az első adásban Kádár Tamással, a Sziget ügyvezetőjével beszélget főzés közben. 

Az UNICEF szerint a koronavírus évtizedekre visszavetheti a más halálos betegségekkel szembeni küzdelmet.

A Frust című széria forgatása 2021-ben kezdődik Belgrádban.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés