hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem javallott éhesen megnézni a 150 éves Pick jubileumi kampányfilmjét

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

hirdetés

Háttér: A Pick a Pickolino kampánnyal kezdte el az új platformra épülő kommunikációját, amelynek gerincét az étvágygerjesztő makrófelvételek adják. A mostani imázskampány apropója kettős, hiszen a termékpaletta bemutatása mellett a márka idén ünnepli 150. születésnapját. Májustól a TV reklám mellett közterületen, online és POS eszközökön is találkozhatnak a fogyasztók a kreatívokkal.

Kampánycél: A kampány célja megmutatni, hogy a szegedi márka 150 éve magas minőséget és változatos termékportfoliót nyújt a fogyasztóknak, ezzel ösztönözve a gyakoribb vásárlást és az új termékek kipróbálását. Fontos volt, hogy a kampány moduláris felépítésű legyen, ami a jövőben új termékek bevezetését is képes támogatni, de az üzenetnek önmagában is értelmezhetőnek kell lennie a teljes PICK szortimentre.

Kreatívkoncepció: Ahogy nincs két egyforma ember, úgy nincs két egyforma ízlés. Az elkészítési mód, a tálalás, a körítés vagy az alkalom változhat, de mindenkinek van kedvence a Pick termékei közül. Ezt a sokszínűséget mutatja be a kampány ellentétpárokon keresztül, amelyek nem csak az adott termékekről szólnak, de általánosan is igazak, így gyakorlatilag a célcsoport minden egyes tagja képes azonosulni valamelyik apró mozzanattal vagy jelenettel.

A forgatást több hetes munka és egyeztetés előzte meg, a beállítások két próbanapot vettek igénybe, amin egy itthon és nemzetközileg is elismert, rutinos kreatív food-specialista csapat dolgozott a Café Communicationssal karöltve. Minden jelenethez különféle pneumatikus és elektronikus szerkezet készült, hogy századmásodperces pontossággal lehessen szinkronizálni az akciókat - lángot, ejtéseket - és az ételek tényleg úgy mozogjanak, ahogy az előzetes tervekben szerepelt, a véletlenszerűség lehető legnagyobb kizárása mellett.

Érdekesség, hogy a téliszalámi-eső jelenethez legalább tíz rúd téliszalámi fogyott, itt egy speciális eszköz futószalagról adagolta a szeleteket két nagy sebességgel forgó szivacshenger közé.

 

Alkotók listája:

Megbízói oldal
Megbízó: Pick Szeged Zrt.
Marketingigazgató: Madarász László
Brand manager: Fábián Péter
Junior Brand Manager: Ujfaludi Flóra 

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Café Communications
Kreatívigazgató: Szűcs Gábor
Art director: Nagy Veronika
Szövegíró: Fürst Ádám
Account director: Bittermann Tünde
Junior account manager: Pintér Szilvia

Médiaügynökség: Café Communications
Médiaigazgató: Király Anita
Media account director: Kara Balázs
Médiatervező: Gergely Dóra
Junior médiatervező: Papp Gergely
Digital performance manager: Tóth Péter

Produkció:
Produkciós cég: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Vermes Iván
Operatőr: Vermes Iván
Food stylist: Urbányi Ferenc
Látványtervező: Rózsa Anna
Berendező: Fehérhegyi Attila
Gyártásvezető: Nemes Anita
Utómunka, VFX: Melon FX
Vágó: Vermes Iván
Colorist: Vándor Ádám / Studio Spájz
Hangutómunka: Gaston Stúdió
Utómunka koordinátor: May Gábor

Zene: Envato

 

 

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés