hirdetés
hirdetés
hirdetés

Interjú Bölcs Ádámmal

Nem is kell a one man show!

Nem olyan embert kerestünk, aki csak zsűrizni szeret – mondta el Bölcs Ádám, az ügynökség ügyvezető igazgatója, akit azt követően kérdeztünk, hogy vita alakult ki a Kreatív Online fórumában a távozó Gács Róbert kreatívigazgatóval közölt interjú után.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ezentúl nem csak a csatornán támogatja a fiatal tehetségeket a csatorna.

A túlfogyasztásra és a tudatos jövőtervezésre hívja fel a figyelmet az OTP kampánya. A bejelentőt olvashatjátok.

Ezért futhatunk bele könnyen ma a világnap szpotjába a magyar csatornákon is.

Boldog díjazottak, ölelkező kreatívok, minden, ami egy díjátadóhoz dukál.

6 milliárd körüli reklámbevételt kezel továbbra is a Media Services Company.

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
nos, ez kicsit korrektebb cikk, mint a másik, tényszerű és érthető, nem pedig egy sérett ember lamentálása. és személy szerint mindig drukkoltam a Wellnek, nem sok
magyar ügynökség tudott talpon maradni a multik között, s azt gondolom, ez a tendencia erősödni fog a recesszió hatására. sok ügyfél keresi a költséghatékonyabb
megoldásokat, amit egy multi nehezen (a költség miatt) tud biztosítani, viszont komplett teameknek kellett utcára kerülniük, akik, ha jól csinálják, előnyt is
kovácsolhatnak a helyzetükből. vagy megint idealista vagyok már hétfőn reggel? minden esetre sok sikert, Ádám!
#
elég korrekt és lényegretérő az interjú és az Ádám álláspontja is. jó ilyeneket is olvasni...
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés