hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem ért véget a szerelem

Akkor és most sorozatunk következő szereplője Felker Noémi, akire a legtöbben úgy emlékeznek a reklámszakmából, hogy a Noe’s Ark ügyvezetője és a Magyar Reklámszövetségnél (MRSZ) a független ügynökségeket tömörítő FÜGE tagozat korábbi elnöke. Sok évre eltűnt, egy ideje pedig a vállalati oldalon jelent meg, az iCentre, Apple Premium Reseller country managereként Magyarországért felel.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Corporate Media & TV Awardson a Budapest 365-öt díjazták.

Starcz Ákossal a hvg360 beszélt. A menedzser szerint a mostani Indexben nem robotok dolgoznak.

Duca Andrea (HD Group) és Sántha Tamás (Magyar Telekom) tandemben jósolnak: mi marad meg a streamekből az élő események újraindulása után?

Akiket nem ijeszt meg a változás” – foglalta össze a Kreatívnak a váltás mögötti koncepciót az ügynökség.

A cég közleménye szerint a Digital Labs az elmúlt hetekben indult kifejezetten a virtuális események technikai támogatására.

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az augusztusban elhunyt színészre születésnapján emlékezett a Disney.

Az itthoni kampány üzenete: „idén légy te magad az ajándék, hiszen veled teljes az ünnep”. 

A Bertelsmann a ViacomCBS-től veszi meg a Simon & Schustert.

Túlzó eredményeket mutattak a hirdetőknek, akik emiatt még több pénzt öntöttek a platformba. 

Novembertől Sol Montis néven folytatja tovább borászat. A brandváltást a Progressive végezte.

hirdetés

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés