hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem elég zöldnek lenni, annak is kell látszani?

A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Miről ismerhető fel egy fenntartható márka vagy termék? Milyen csatornákon érdemes erről kommunikálni? Milyenek a magyar fogyasztói visszajelzések? Ugranak-e a témára a nézők és az olvasók? Mit gondolnak az ismert zöld szervezetek? Lehet-e egy reklámügynökség ökotudatos? Erre és hasonló kérdésekre keresi a választ a Kreatív új konferenciája.

hirdetés

Green Wave címmel konferenciát szervez október 10-én a fenntarthatóság és ökotudatosság kommunikációjáról a Kreatív. Az esemény helyszíne a CEU A Auditoriuma lesz. Minden további részletet megtalálsz ezen az oldalon.

Az esemény programja még alakul és frissül, ha van ötleted, hogy miről lenne még érdemes beszélgetni az ökotudatosság, környezetvédelem és a marketing/kommunikációs szakma viszonylatában, nyugodtan írd meg a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. -ra!

Amiről mindenképp szeretnénk beszélni:

  • Hogyan lehet kommunikálni az ökotudatosságot a fiatalok felé és mi ebben az influencerek felelőssége?
  • Hogyan fest a valóságban a pr-hókuszpókusz és a valódi cselekvés aránya?
  • Mennyire fontos leendő és meglévő kollégáidnak, hogy zöld-e a céged? Hogyan mutasd ezt meg nekik?
  • Hogyan működhetsz zölden és fenntartható módon pr- és reklámügynökségként?
  • Hogyan tégy a hulladéktermelés ellen és ezt miként kommunikáld a munkatársaid és vásárlóid felé?
  • Kijön-e a zöld matek, avagy anyagi szempontból is megéri zöldnek lenni? Mit ad hozzá az ökotudatosság a márkád értékéhez?
  • Öko-krízisek és azok válságkommunikációja – gyakorlati példákkal
  • Hogyan lehet szakmailag és etikusan megjeleníteni fenntarthatósági értékeket egy alapvetően környezetszennyező iparágban?
  • Beszélgetés ismert hazai és nemzetközi márkák vezetőivel a fenntarthatóság és ökotudatosság kommunikációjának pénzügyi, szakmai és hr-es vonatkozásairól

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés