hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem elég zöldnek lenni, annak is kell látszani?

A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Miről ismerhető fel egy fenntartható márka vagy termék? Milyen csatornákon érdemes erről kommunikálni? Milyenek a magyar fogyasztói visszajelzések? Ugranak-e a témára a nézők és az olvasók? Mit gondolnak az ismert zöld szervezetek? Lehet-e egy reklámügynökség ökotudatos? Erre és hasonló kérdésekre keresi a választ a Kreatív új konferenciája.

hirdetés

Green Wave címmel konferenciát szervez október 10-én a fenntarthatóság és ökotudatosság kommunikációjáról a Kreatív. Az esemény helyszíne a CEU A Auditoriuma lesz. Minden további részletet megtalálsz ezen az oldalon.

Az esemény programja még alakul és frissül, ha van ötleted, hogy miről lenne még érdemes beszélgetni az ökotudatosság, környezetvédelem és a marketing/kommunikációs szakma viszonylatában, nyugodtan írd meg a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. -ra!

Amiről mindenképp szeretnénk beszélni:

  • Hogyan lehet kommunikálni az ökotudatosságot a fiatalok felé és mi ebben az influencerek felelőssége?
  • Hogyan fest a valóságban a pr-hókuszpókusz és a valódi cselekvés aránya?
  • Mennyire fontos leendő és meglévő kollégáidnak, hogy zöld-e a céged? Hogyan mutasd ezt meg nekik?
  • Hogyan működhetsz zölden és fenntartható módon pr- és reklámügynökségként?
  • Hogyan tégy a hulladéktermelés ellen és ezt miként kommunikáld a munkatársaid és vásárlóid felé?
  • Kijön-e a zöld matek, avagy anyagi szempontból is megéri zöldnek lenni? Mit ad hozzá az ökotudatosság a márkád értékéhez?
  • Öko-krízisek és azok válságkommunikációja – gyakorlati példákkal
  • Hogyan lehet szakmailag és etikusan megjeleníteni fenntarthatósági értékeket egy alapvetően környezetszennyező iparágban?
  • Beszélgetés ismert hazai és nemzetközi márkák vezetőivel a fenntarthatóság és ökotudatosság kommunikációjának pénzügyi, szakmai és hr-es vonatkozásairól

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés