hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kéretlen szabályok

Nem egységes a spamszabályozás megítélése

Nehéz átlátni a direktmarketing-küldeményekkel kapcsolatos jogszabályokat. Hogyan reagált a piac az elémúlt másfél évben a törvénybeli változásokra? Kinek és milyen feltételekkel küldhető ma dm-küldemény?
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Urbán Zsolt a Kreatívnak exkluzívan mesélt az összebútorozás hátteréről.

Eheti Kultúrterrorunk szerzője márpedig mégis a Müpában dolgozik és Wagnert is szereti, aki mellett két rocksztár öccse zenéi is elférnek a playlistjén.

Szerdán először osztottuk ki a Kreatív új mega-dizájnversenye, az RGB díjait. Nézd meg a nyerteseket!

Kiosztották a legjobb magyar videoklipeknek járó díjakat a Klipszemlén. A Carson Coma lett az este nagy nyertese.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Konrad, részben épp a nyomtatott lap terjedelmi korlátai szabtak határt. Másrészt ez az első ilyen nagyobb anyagunk, leginkább a jelenlegi általános helyzetről szól. De
tervezzük, hogy foglalkozzunk részletesebben is a témával.
#
A közelmúltban - pont Kulcsár Zoli segítségével - állítottunk össze egy ingyenesen letölthető tanulmányt ebben a témában:
http://www.hirekmedia.hu/hirek-media/DM-szabalyozas
#
Izé. Ha már foglalkozik ezzel a Kreatív, nem lehetne kicsit bővebben? Vagy a nyomtatottban ez hosszabb lesz? Azért akár csak Kulcsár Zoli blogját is olvasva ennél sokkal
jobban körbe lehetne járni ezt a témát. Például ebben a cikkben egy fél utalás sincs az adatkezelési sorszám szükségességéről, vagy arról, hogy az e-mail bizonyos
esetekben személyes adat, és ezért a személyes adatok kezelésével kapcsolatban kell a cégnek adatvédelmi szabályozást is készítenie.
Folytassam? Vagy írjak egy cikket a témából? :D

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

A pozícióba Stef Calcraft, a Mother társalapítója érkezett, a nem hagyományos médiaügynökségi tevékenységekért felel.

Ilyen az, mikor egy bűvész kezébe kerülnek a konyhai eszközök.

Mellette még jó néhány nemzetközileg elismert szakember lép majd fel a Brand Festivalon.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés