hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kéretlen szabályok

Nem egységes a spamszabályozás megítélése

Nehéz átlátni a direktmarketing-küldeményekkel kapcsolatos jogszabályokat. Hogyan reagált a piac az elémúlt másfél évben a törvénybeli változásokra? Kinek és milyen feltételekkel küldhető ma dm-küldemény?
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Brutális dilemmát okoz a Spoiler Whopper.

Többszörös díjnyertes rendezvényen dolgozott közösen a Deutsche Telekom és a Progressive. (X)

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Tóth Levente, a Népszabadság és a Világgazdaság egykori főszerkesztője, jelenleg a KNK PR&Média press evangelistje szállította az eheti Kultúrterrort.

Interjú Bojtár B. Endre főszerkesztővel.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Konrad, részben épp a nyomtatott lap terjedelmi korlátai szabtak határt. Másrészt ez az első ilyen nagyobb anyagunk, leginkább a jelenlegi általános helyzetről szól. De
tervezzük, hogy foglalkozzunk részletesebben is a témával.
#
A közelmúltban - pont Kulcsár Zoli segítségével - állítottunk össze egy ingyenesen letölthető tanulmányt ebben a témában:
http://www.hirekmedia.hu/hirek-media/DM-szabalyozas
#
Izé. Ha már foglalkozik ezzel a Kreatív, nem lehetne kicsit bővebben? Vagy a nyomtatottban ez hosszabb lesz? Azért akár csak Kulcsár Zoli blogját is olvasva ennél sokkal
jobban körbe lehetne járni ezt a témát. Például ebben a cikkben egy fél utalás sincs az adatkezelési sorszám szükségességéről, vagy arról, hogy az e-mail bizonyos
esetekben személyes adat, és ezért a személyes adatok kezelésével kapcsolatban kell a cégnek adatvédelmi szabályozást is készítenie.
Folytassam? Vagy írjak egy cikket a témából? :D
hirdetés

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés