hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem csak őrjöngve lehet szurkolni

A Mol új imázsfilmjében a kisbabától a kerekesszékes fiúig mindenki szurkol. De sztárként, Hosszú Katinka is feltűnik a szpotban.

hirdetés

„Vajon miről lehet felismerni egy szurkolót? A kinézetéről? Vagy épp ellenkezőleg: a belső világáról? Esetleg a környezetéről?" - tették fel a kérdést idén is a MOL-nál. Tavaly egy idős focidrukker bácsira építették fel a történetet, most az alkotók (ügynökség, a Greenroom) szerették volna meglépni a sport = őrjöngő drukker sémát, ezért olyan helyzeteket igyekeztek találni, „amelyek komplexebb, néha talán szomorúbb, de mindenképpen emberi oldalát mutatják meg a szurkolásnak". 

Míg egy éve „A szurkoló benned van" kampány aprópóját a foci eb és az olimpia, idén a vizes világbajnokság, de még inkább a MOL és Hosszú Katinka között létrejött együttműködés adta. „A MOL ugyanis nemcsak a sportoló által elért eredményeket, hanem azt a merész challenger attitűdöt is közel érzi magához, amivel Katinka az egész úszósport jövőjéért dolgozik" - szerepel még a közleményben.

A kampány során – a tévészpoton felül – még számos további felületen is szerepelni fog az úszónő. 

Alkotók listája

Megbízó: MOL Magyarország Nyrt.

Szollár Domokos, Csoportszintű kommunikációs igazgató, MOL

Apáti-Tóth Kata, Kommunikációs igazgató, MOL Magyarország

Csollán Annamária, Vállalati marketing kommunikációs vezető

Konja Boldizsár, Marketing kommunikációs szakértő

Valastyán Zsolt, Online marketing kommunikációs szakértő

Rendező: Mankovits Marcell

Operatőr: Győri Márk

Gyártásvezető: Nikléczy Attila

Kreatívügynökség: Greenroom

Kreatív vezető: Vida Gusztáv

Vezető szövegíró: Jávor Bence

Szövegíró: Raj Dániel

Ügynökségi producer: Kőrös 'Köge' Gergely

Client service director: Botos István

Group account director: Balogh Anikó

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés