hirdetés
hirdetés
hirdetés

Téged is cinkel kicsit az új reklámos Insta és bulisorozat

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

hirdetés

Másodszor szervez bulit a Nemdebárban a reklámszakemberek által jegyzett élménygyűjtő Instagram-oldal csapata. Elmondták, hogy az egészet egy poénnak fogták fel, de visszatapsolták őket; és mindenkit szeretettel várnak, akinek hétköznap nem lett elege a reklámszakmából, és van kedve szombaton is meginni egy sört és összejönni a többi (nem csak) reklámossal.

Ezúttal Erdei Zsófi (copywriter), Fenyvesi Marci (art director, aki az esemény coverjét is készítette), Kovács Kristóf (copywriter) és Tóth Zsófi (copywriter) játszik - most is álnéven, az élménytematikát szem előtt tartva.

A szervezők galerije az első bulin
A szervezők galerije az első bulin

A buli november 23-án este lesz, addig is érdemes böngészni és követni az Instagramjukat, ahol szórakoztatóan figurázzák ki a reklámszakma egyik legnagyobb kliséjét, és ahol minden egyes poszt egy igazi ÉLMÉNY.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés