hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nehogy a Netflix felhívja az anyádat!

A Netflix ügyes pr-fogással hozta tudtára egy engedély nélkül megnyílt Stranger Things bárnak, hogy egyrészt ennek nem örül, másrészt, hogy a Netflix szuperjófej.

hirdetés

A Netflix jogi figyelmeztetést küldött egy Chicagóban nemrég megnyílt, Stranger Things tematikájú bárnak, hogy ez nincs rendben, írja az Adweek. Mindezt azonban úgy tette, hogy abból az derüljön ki, hogy végeredményben tökjó fej. Vagy legalábbis kreatív eszközei vannak arra, hogy a progresszív márkáról kialakult kép ne sérüljön. És persze a jogi figyelmeztetés kiszivárgott.

A levél lényege, hogy Stranger Things hangnemében íródott, az abban szereplő gyerekek nyelvén. A levél természetesen tele van a sorozat történetére és elemeire, például a sötét (fordított) dimenzióra és az abban fogva tartott szereplőre tett utalásokkal, ezt nagyon nem is fordítgatnánk, mindenesetre a levél végén ott van, hogy bár a Netflix szereti a rajongóit, a "Demogorgon nem annyira megbocsátó". Majd az, hogy "nehogy fel kelljen hívnunk az anyukádat."

Két dolgot kért amúgy a Netflix: a pop-up bár hat hétig tartó nyitvatartását ne hosszabbítsák meg, illetve ha a jövőben valami hasonlót terveznek, akkor lépjenek velük először kapcsolatba és kérjenek engedélyt.

A bárról készült képek innen vannak. A lenti pedig a sorozat ősszel érkező második évadából.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés