hirdetés
hirdetés
hirdetés

Néhány év és ezrek kerülhetnek utcára

Szeptember elsejétől Horváth B. Soma a Sanoma Media közép-kelet-európai hr-igazgatója. Interjúnkban az új pozícióról, az elbocsájtásokról, a médiaipar jövőjéről és az ideális jelöltekről kérdeztük.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Visszatérés Epipóba, Anyáim története és a Dívák is érkezik az HBO-ra és az HBO GO-ra idén és jövő év elején.

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nem feltétlenül anomália, vagy ellentmondás. Elég megnézni, hogy a kiadók miből fedezik a működésüket. Nem árulok el titkot, hogy ma piaci alapon nagyon nehéz
szeriőz terméket rentábilisan működtetni, kevés ilyen termék van.
A bulvár tematikán belül pedig vannak különbségek. Kívülről a bulvár egy könnyed, egyszerű műfajnak tűnik, de belülről nézve korántsem az. Igen, van olyan
aspektusa, hogy ott kell loholni a sztárok nyomában, de felületesség volna erre leszűkíteni ezt a munkát.
Kicsi olyan ez, mint a sales-es munka. Értékesítőként jól lehet keresni, komoly felkészültség kell hozzá (pl. médiaértékesítésben), mégis igazságtalanul alacsony
a presztízse.
A média munkaerőpiacán erőteljes átrendeződés zajlik: printből digitális felé. Csökkenni fog a nyomtatott termékek kínálata, miközben a médiacégek nehezen
találják meg a jól felkészült digitális szakembereket.
#
„Érzek azért némi ellentmondást az "ezrek kerülnek a médiából az utcára" vízió és a gombamód szaporodó médiakurzusok között.”

Pedig világosan megmagyarázza, mit keresnek:

„Nálunk a minőségi bulvárújságírásra van kereslet, éppen ezért indítunk például ilyen szakot a Sanoma Médiaakadémián. Messze túl sok általános és
irreleváns tudással rendelkező ember kerül ki az egyetemek és főiskolák kommunikációs kurzusairól. Mi pedig az affinitást keressük, a tehetséget.”

Értsd: egyetemről kikerül a sok nagyokos, tudással meg igényekkel, ami nekünk nem jó, mert nekünk mindenlébenkanál nyomuló és kulturális gátlás nélküli
pletykagépek kellenek.
#
Minőségi bulvárújságírás? Ez valami anomália.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

hirdetés
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.