hirdetés
hirdetés
hirdetés

Néhány év és ezrek kerülhetnek utcára

Szeptember elsejétől Horváth B. Soma a Sanoma Media közép-kelet-európai hr-igazgatója. Interjúnkban az új pozícióról, az elbocsájtásokról, a médiaipar jövőjéről és az ideális jelöltekről kérdeztük.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nem feltétlenül anomália, vagy ellentmondás. Elég megnézni, hogy a kiadók miből fedezik a működésüket. Nem árulok el titkot, hogy ma piaci alapon nagyon nehéz
szeriőz terméket rentábilisan működtetni, kevés ilyen termék van.
A bulvár tematikán belül pedig vannak különbségek. Kívülről a bulvár egy könnyed, egyszerű műfajnak tűnik, de belülről nézve korántsem az. Igen, van olyan
aspektusa, hogy ott kell loholni a sztárok nyomában, de felületesség volna erre leszűkíteni ezt a munkát.
Kicsi olyan ez, mint a sales-es munka. Értékesítőként jól lehet keresni, komoly felkészültség kell hozzá (pl. médiaértékesítésben), mégis igazságtalanul alacsony
a presztízse.
A média munkaerőpiacán erőteljes átrendeződés zajlik: printből digitális felé. Csökkenni fog a nyomtatott termékek kínálata, miközben a médiacégek nehezen
találják meg a jól felkészült digitális szakembereket.
#
„Érzek azért némi ellentmondást az "ezrek kerülnek a médiából az utcára" vízió és a gombamód szaporodó médiakurzusok között.”

Pedig világosan megmagyarázza, mit keresnek:

„Nálunk a minőségi bulvárújságírásra van kereslet, éppen ezért indítunk például ilyen szakot a Sanoma Médiaakadémián. Messze túl sok általános és
irreleváns tudással rendelkező ember kerül ki az egyetemek és főiskolák kommunikációs kurzusairól. Mi pedig az affinitást keressük, a tehetséget.”

Értsd: egyetemről kikerül a sok nagyokos, tudással meg igényekkel, ami nekünk nem jó, mert nekünk mindenlébenkanál nyomuló és kulturális gátlás nélküli
pletykagépek kellenek.
#
Minőségi bulvárújságírás? Ez valami anomália.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

hirdetés
hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.