hirdetés
hirdetés
hirdetés

Negyedszer hirdet bloggerversenyt a Cosmopolitan

Öt kategóriában lehet jelentkezni, plusz idén lesz "év influencere" díj is.

hirdetés

Bloggerversenyt indít a Cosmopolitan magazin, amelynek győzteseit az október 22-én megrendezett Cosmopolitan Blogger Day nevű eseményen fogja kihirdetni. Ezt a versenyt amúgy negyedik éve rendezik.

Öt kategóriában lehet jelentkezni: az év beauty bloggere, az év vloggere, az év felfedezettje, az év divatbloggere, az év bloggere. Emellett lesz egy új, extra kategória is, az év influenceréé. A jelentkezési határidő szeptember 4.

A zsűri tagjai Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője, Faix Csaba, a Prezi kommunikációs vezetője, Farkas Dániel YouTube-szakértő, Gönczi Petra tartalomspecialista és Szabó Gergő, a Special Effects Media társalapítója. Az előző évekhez hasonlóan egy díjazottat a közönség választ ki online, a magazin honlapján leadott szavazattal.

A pályázat jelentkezési feltételei és további információk ezen az oldalon érhetőek el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés