hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy ügynökséget választott a márkaélmény erősítésére a CIB

A „brand experience pool" részét képező ügynökségeket külön tendereztetik majd a munkákra. Eddig három rendezvényügynökség csinálta, egy maradt bent a régiek közül.

hirdetés

Állandó partnerének, illetve beszállítójának választott négy ügynökséget a CIB Bank egy tenderen. Ez a négy ügynökség alkotja a vállalat „brand experience pool"-ját, azaz, ahogy fogalmaznak, „dolgozói és ügyfélrendezvények megvalósításáért felelnek a jövőben", és ezeket az ügynökségeket tendereztetik majd az egyes konkrét feladatokra.

A négy ügynökség a HD Group, a HPS, a Progressive és a ProVision Agency. Ezek közül a Progressive, a HD Group és a HPS az újak a csapatban, a ProVision eddig benne volt. Korábban három ügynökség dolgozott a területen a CIB-nek, a már említetten túl a RagazzArt és az Activity Group.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
De miért csak négyet, amikor hatot is választhatott volna? Ezzel együtt nagyon szimpatikus nekem ez az indokolatlan szerénység...
hirdetés
hirdetés

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés