hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy ügynökséget választott a márkaélmény erősítésére a CIB

A „brand experience pool" részét képező ügynökségeket külön tendereztetik majd a munkákra. Eddig három rendezvényügynökség csinálta, egy maradt bent a régiek közül.

hirdetés

Állandó partnerének, illetve beszállítójának választott négy ügynökséget a CIB Bank egy tenderen. Ez a négy ügynökség alkotja a vállalat „brand experience pool"-ját, azaz, ahogy fogalmaznak, „dolgozói és ügyfélrendezvények megvalósításáért felelnek a jövőben", és ezeket az ügynökségeket tendereztetik majd az egyes konkrét feladatokra.

A négy ügynökség a HD Group, a HPS, a Progressive és a ProVision Agency. Ezek közül a Progressive, a HD Group és a HPS az újak a csapatban, a ProVision eddig benne volt. Korábban három ügynökség dolgozott a területen a CIB-nek, a már említetten túl a RagazzArt és az Activity Group.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
De miért csak négyet, amikor hatot is választhatott volna? Ezzel együtt nagyon szimpatikus nekem ez az indokolatlan szerénység...

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

Stubnya Bence írása a lakáshitelektől és az ingatlanpiacról szólt.

Nánási Pál lőtte őket a Halott Pénz koncerten. Még egy csomó influencer tolja majd mindenütt az éjszakai fotóit.

hirdetés

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Meghosszabbított nevezési határidő: 2018.05.25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés