hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy ügynökséget választott a márkaélmény erősítésére a CIB

A „brand experience pool" részét képező ügynökségeket külön tendereztetik majd a munkákra. Eddig három rendezvényügynökség csinálta, egy maradt bent a régiek közül.

hirdetés

Állandó partnerének, illetve beszállítójának választott négy ügynökséget a CIB Bank egy tenderen. Ez a négy ügynökség alkotja a vállalat „brand experience pool"-ját, azaz, ahogy fogalmaznak, „dolgozói és ügyfélrendezvények megvalósításáért felelnek a jövőben", és ezeket az ügynökségeket tendereztetik majd az egyes konkrét feladatokra.

A négy ügynökség a HD Group, a HPS, a Progressive és a ProVision Agency. Ezek közül a Progressive, a HD Group és a HPS az újak a csapatban, a ProVision eddig benne volt. Korábban három ügynökség dolgozott a területen a CIB-nek, a már említetten túl a RagazzArt és az Activity Group.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
De miért csak négyet, amikor hatot is választhatott volna? Ezzel együtt nagyon szimpatikus nekem ez az indokolatlan szerénység...

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés