hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy ügynökséget választott a márkaélmény erősítésére a CIB

A „brand experience pool" részét képező ügynökségeket külön tendereztetik majd a munkákra. Eddig három rendezvényügynökség csinálta, egy maradt bent a régiek közül.

hirdetés

Állandó partnerének, illetve beszállítójának választott négy ügynökséget a CIB Bank egy tenderen. Ez a négy ügynökség alkotja a vállalat „brand experience pool"-ját, azaz, ahogy fogalmaznak, „dolgozói és ügyfélrendezvények megvalósításáért felelnek a jövőben", és ezeket az ügynökségeket tendereztetik majd az egyes konkrét feladatokra.

A négy ügynökség a HD Group, a HPS, a Progressive és a ProVision Agency. Ezek közül a Progressive, a HD Group és a HPS az újak a csapatban, a ProVision eddig benne volt. Korábban három ügynökség dolgozott a területen a CIB-nek, a már említetten túl a RagazzArt és az Activity Group.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
De miért csak négyet, amikor hatot is választhatott volna? Ezzel együtt nagyon szimpatikus nekem ez az indokolatlan szerénység...

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be. A Kreatívon látható először.

Egy év alatt 13,4 százalékos a csökkenés mértéke az értékesített példányszámoknál.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés