hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy ügynökséget választott a márkaélmény erősítésére a CIB

A „brand experience pool" részét képező ügynökségeket külön tendereztetik majd a munkákra. Eddig három rendezvényügynökség csinálta, egy maradt bent a régiek közül.

hirdetés

Állandó partnerének, illetve beszállítójának választott négy ügynökséget a CIB Bank egy tenderen. Ez a négy ügynökség alkotja a vállalat „brand experience pool"-ját, azaz, ahogy fogalmaznak, „dolgozói és ügyfélrendezvények megvalósításáért felelnek a jövőben", és ezeket az ügynökségeket tendereztetik majd az egyes konkrét feladatokra.

A négy ügynökség a HD Group, a HPS, a Progressive és a ProVision Agency. Ezek közül a Progressive, a HD Group és a HPS az újak a csapatban, a ProVision eddig benne volt. Korábban három ügynökség dolgozott a területen a CIB-nek, a már említetten túl a RagazzArt és az Activity Group.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
De miért csak négyet, amikor hatot is választhatott volna? Ezzel együtt nagyon szimpatikus nekem ez az indokolatlan szerénység...

Karlendítéssel vonul be Szlovéniába, szélsőjobbos politikusok dörgölőznek hozzá.

A legmotiválóbb ökotudatos híresség Döbrösi Laura lett.

Évekig kérlelték a Breaking Bad színészét, hogy gyártsa le a sorozatban megismert sört. A Sony egy kisüzemmel közösen végül nyáron piacra dobja a régóta várt italt.

Egy ismeretlen hátterű máltai offshorecég szerzett tulajdonrészt a tévétársaságnál néhány nappal Andy Vajna halála után.

Tehetünk különbséget a színek között, de csak a ruhák esetében - üzeni a kampány.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én! A rendezvény betelt!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés