hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy streamszolgáltatóval vezet be zenei opciót előfizetései mellé a Telekom

Az Apple Music, a Deezer, a Spotify és a Tidal a négy partner. Vannak azért korlátozások.

hirdetés

"Korlátlan zenehallgatás adatfogyasztás nélkül" - áll a Telekom új zenei opciójáról szóló közleményében, illetve a szolgáltatás cégérén. Ennek értelmében az előfizető díjcsomagjában foglalt, felhasználható adatmennyiség csökkentése nélkül az első 30 napban ingyen, majd ezt követően havi 990 forintért korlátlan zenehallgatáshoz jut. Ez kizárólag belföldi adatforgalomra vonatkozik. Az Apple Music, a Deezer, a Spotify és a Tidal ebben a Telekom négy partnere, azaz ezeket az alkalmazásokat használhatják előfizetésük mellé a felhasználók. És persze van ún. kisbetűs rész is.

Azaz a Zene opció a 2017 tavaszán és azóta bevezett új típusú díjcsomagokhoz érhető el, kivéve kettőt, ezek a Korlátlan Net és a Net Korlátlan nevűek. Ezen felül az opció csak az audióforgalmat teszi ingyenessé, nem pedig a teljes applikációt, az applikáció használata során generálódó nem audióforgalom pedig díjazott forgalomként jelenik meg. Az előfizető adatmennyiségének elfogyása után értelemszerűen a Zene opció is leáll. Bővebb információ erre

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Épp javában pörögne a fesztivál. Az arculat korábban elkészült, a kreatívok egy része még az utcát is megjárta, a teljes verzió azonban végül a fiókban maradt. 

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés