hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy streamszolgáltatóval vezet be zenei opciót előfizetései mellé a Telekom

Az Apple Music, a Deezer, a Spotify és a Tidal a négy partner. Vannak azért korlátozások.

hirdetés

"Korlátlan zenehallgatás adatfogyasztás nélkül" - áll a Telekom új zenei opciójáról szóló közleményében, illetve a szolgáltatás cégérén. Ennek értelmében az előfizető díjcsomagjában foglalt, felhasználható adatmennyiség csökkentése nélkül az első 30 napban ingyen, majd ezt követően havi 990 forintért korlátlan zenehallgatáshoz jut. Ez kizárólag belföldi adatforgalomra vonatkozik. Az Apple Music, a Deezer, a Spotify és a Tidal ebben a Telekom négy partnere, azaz ezeket az alkalmazásokat használhatják előfizetésük mellé a felhasználók. És persze van ún. kisbetűs rész is.

Azaz a Zene opció a 2017 tavaszán és azóta bevezett új típusú díjcsomagokhoz érhető el, kivéve kettőt, ezek a Korlátlan Net és a Net Korlátlan nevűek. Ezen felül az opció csak az audióforgalmat teszi ingyenessé, nem pedig a teljes applikációt, az applikáció használata során generálódó nem audióforgalom pedig díjazott forgalomként jelenik meg. Az előfizető adatmennyiségének elfogyása után értelemszerűen a Zene opció is leáll. Bővebb információ erre

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés