hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy magyar shortlist a nagyok között

Az Ogilvy Hot Wheels sorozatából egy a press, kettő az outdoor kategóriában jeleskedik, míg a DDB mekis hirdetése szintén az outdoorban került a legjobbak közé. A török DDB-nek húsz nevezése ért shortlistet.

hirdetés

A szerkesztőség a magyar shortlisteket tippelte meg jól a film, sajtó, outdoor és rádió kategóriákban, míg Spielmann Gábor, a Grey kreatívigazgatója tegnap este a török DDB-nek előlegezte meg Az év ügynöksége díjat, holott akkor még shortlistek sem voltak. Alighanem a mindössze négy éve létező isztambuli DDB&Co. idén meg is nyeri ezt a díjat, mivel számos olyan munkát neveztek, amelyek az idei és a tavalyi cannes-i reklámfesztiválon is díjakat nyertek.

Ogilvy Budapest - Hot Wheels "Police ticket"

Ogilvy Budapest - Hot Wheels "Wanted"

DDB Budapest - McDonald's "M-sandwich"

A négy kategóriába összesen 895 nevezés érkezett, amiből 25 volt magyar. A film kategóriában húsz, a sajtóban negyven, az outdoorban huszonhárom, a rádióban pedig kilenc shortlistest választott ki a zsűri. A legtöbb shortlistet szállító nemzet a törököké (29), az oroszok tizenkét, a lengyelek tizenegy a románok pedig nyolc döntős hellyel büszkélkedhetnek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés