hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hat magyar döntős a Sabre Awards versenyen

A Noguchi és Uniomedia két-két munkája a shortlisten van, illetve a Republic és a Lounge is egy-egy kampánnyal a pr-versenyen. Tavaly kilenc jelöltünk volt.

hirdetés

Bejelentették az idei Sabre Awards döntőseit, négy magyar ügynökség is örülhet hat munkával. 

A Noguchi Porter Novellinek és az Uniomediának is két shortlistes helyezése is van. Noguchi: az egyik a McDonald's-nak készített Meki Minőség Mustra kampánya, a másik az LG egyik okostermékének tartott regionális sajtóbemutatója. Uniomedia: az egyik a Magyar Telekomnak készített Senior Gamer Klub kampány, a másik a Sanofi Pasteurnek vitt influenzakampány a tüsszentős citylighttal.

Döntős még a regionális kategóriában a Republic Group és Katona József Színház közös Chairity programja (#kösziahelyet), illetve a Lounge Group és a Magyar Turisztikai Ügynökség az ország "rejtett kincseivel" mozgósító kampánya.

Erre böngészhetők a jelöltek. A rangos pr-verseny díjátadója május 22-én lesz.

Tavaly kilenc kategóriában volt magyar jelölt, végül a DeepInsight egyedüli hazaiként nyert díjat.

(Korábban nem vettük észre az Uniomedia jelöléseit, ezért a cikk korábbi verziójában azok még nem szerepeltek.)

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés