hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hat magyar döntős a Sabre Awards versenyen

A Noguchi és Uniomedia két-két munkája a shortlisten van, illetve a Republic és a Lounge is egy-egy kampánnyal a pr-versenyen. Tavaly kilenc jelöltünk volt.

hirdetés

Bejelentették az idei Sabre Awards döntőseit, négy magyar ügynökség is örülhet hat munkával. 

A Noguchi Porter Novellinek és az Uniomediának is két shortlistes helyezése is van. Noguchi: az egyik a McDonald's-nak készített Meki Minőség Mustra kampánya, a másik az LG egyik okostermékének tartott regionális sajtóbemutatója. Uniomedia: az egyik a Magyar Telekomnak készített Senior Gamer Klub kampány, a másik a Sanofi Pasteurnek vitt influenzakampány a tüsszentős citylighttal.

Döntős még a regionális kategóriában a Republic Group és Katona József Színház közös Chairity programja (#kösziahelyet), illetve a Lounge Group és a Magyar Turisztikai Ügynökség az ország "rejtett kincseivel" mozgósító kampánya.

Erre böngészhetők a jelöltek. A rangos pr-verseny díjátadója május 22-én lesz.

Tavaly kilenc kategóriában volt magyar jelölt, végül a DeepInsight egyedüli hazaiként nyert díjat.

(Korábban nem vettük észre az Uniomedia jelöléseit, ezért a cikk korábbi verziójában azok még nem szerepeltek.)

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés