hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hat magyar döntős a Sabre Awards versenyen

A Noguchi és Uniomedia két-két munkája a shortlisten van, illetve a Republic és a Lounge is egy-egy kampánnyal a pr-versenyen. Tavaly kilenc jelöltünk volt.

hirdetés

Bejelentették az idei Sabre Awards döntőseit, négy magyar ügynökség is örülhet hat munkával. 

A Noguchi Porter Novellinek és az Uniomediának is két shortlistes helyezése is van. Noguchi: az egyik a McDonald's-nak készített Meki Minőség Mustra kampánya, a másik az LG egyik okostermékének tartott regionális sajtóbemutatója. Uniomedia: az egyik a Magyar Telekomnak készített Senior Gamer Klub kampány, a másik a Sanofi Pasteurnek vitt influenzakampány a tüsszentős citylighttal.

Döntős még a regionális kategóriában a Republic Group és Katona József Színház közös Chairity programja (#kösziahelyet), illetve a Lounge Group és a Magyar Turisztikai Ügynökség az ország "rejtett kincseivel" mozgósító kampánya.

Erre böngészhetők a jelöltek. A rangos pr-verseny díjátadója május 22-én lesz.

Tavaly kilenc kategóriában volt magyar jelölt, végül a DeepInsight egyedüli hazaiként nyert díjat.

(Korábban nem vettük észre az Uniomedia jelöléseit, ezért a cikk korábbi verziójában azok még nem szerepeltek.)

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés