hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy filmmel jelentkezik a Coca-Cola a foci-vb-re

A Coca-Cola és ügynöksége, a Mercado McCann négy filmből álló kampányt indított az oroszországi futball-vb-re időzítve, amely 200 országban fog futni – írja a The Drum.

hirdetés

A Buenos Aires-i Mercado McCann felelt a kreatívkoncepció kidolgozásáért, és a négyből három film elkészítéséért. 

A Stock Up című film azt mutatja be, hogy mi történik, ha a futballfanatikusok az utolsó pillanatra hagyják az üdítő beszerzését (talán nem köveztek meg, ha lelőjük a poént: lemaradnak a gólról), mindezt az Are You Ready című, közepesen ismert/jó AC/DC számra teszik. 

A Ready For című filmben Coca-Cola palackozó üzemekben járunk szerte a világban, ahol egy-egy dolgozó motivációs szpícset tart az - üvegeknek, akiket azzal bátorítanak, hogy bár a családi és romantikus pillanatokban most nem annyira lesz részük, de kárpótolja majd őket a a szenvedély, amely a pályákon és általában a meccsnézés közben uralkodik.

A harmadik szpot, az Uplifted Alex a maga nemében egyedülálló: ez az első olyan reklám, amelyet egy videojátékon belül alkottak meg, majd futtatnak hagyományos platformokon (értsd: tv és online). Alex Hunter a neve a Fifa 18 focis játékban annak a szereplőnek, akivel a játékos nekivág a Journey üzemmódnak, ami lényegében egy hosszú távú karriermód. A filmben Alex a játékoskijárónál sóhajtozik, egy kisfiú pedig megpróbálja felvidítani azzal, hogy felajánlja neki a dobozos kóláját. Alex némi hezitálás után elfogadja, és olyan jó kedve lesz, hogy még szelfizik is újdonsült fiatal cimborájával.

A negyedik szpotot a barcelonai illetőségű Cyranos // McCann készítette, vonalvezetése hagyományosnak mondható, amennyiben profi és amatőr futballistákról forgatott jelenetek váltják egymást, és a fő üzeneter az, hogy a futball maga az élet. A végén az apja nxyakában ülő kis vezérszurkoló azért nagyon aranyos.

 

A kampányt kiegészítik a 0-9 között számozott dobozok, amellyel azt akarja elérni a Coca-Cola, hogy a rajongók a közösségi médiában tegyenek tippeket arra, hogy mi lesz egy meccs végeredménye.

(forrás: The Drum)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés