Ne aggódj drágám, a sört nem égetted oda!

Egy Women Not Objects című, a Badger & Winters által készített kutatás szerint a nők tárgyiasítása rosszat tesz a márkának, a fogyasztók kevésbé hajlandók olyan terméket venni, amit sztereotipizált női szerepekkel adnak el.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

A cégcsoportból a legfontosabb cég, az M-RTL Zrt. is 1 milliárd forint feletti adózás előtti profitot termelt. 2020-ra viszont visszaesést várnak.

A TV2 által román joghatóság alatt működtetett csatornája megsértette a korhatár-besorolást.

A Nagy Kreatív Héten vendégünk lesz két menő tartalomgyáros, Cyla és Hernádi Bence is, és több TikTok-szakit is kifaggatunk arról, nálunk hogyan érdemes használni a felületet.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!