hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ne a tömeggyártott plakátokat vegyék

Ezer darabot meghaladó plakátgyűjteménnyel rendelkezik Várkonyi Ádám (25), aki nemrég nyitotta meg a galériáját az ötödik kerületi Galamb utcában. A szenvedélyről, a kialakulatlan piacról, az árazásról és a magyar plakátművészet fénykorairól beszélgettünk vele.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív, Kreatív Online)
hirdetés

A Humen Media gondozásában jelenik meg több környező országban is az ingyenes lap.

Gerendi Zsolt az Önszabályozó Reklám Testület főtitkáraként folytatja.

Simon-Antal Katalin lett az üzletfejlesztési igazgató, Vankó Csilla pedig a stratégiai tervezésért felel a cégnél.

Vállalhatatlan tartalmától függetlenül Kövér László hirtelen buzizása csak egy trükk: üzenet a tábornak, gumicsont az erre érzékenyeknek, figyelemelterelés a kampányhajrá balhéiról a sajtónak – írja vendégcikkében Rényi Ádám.

Szántó Gábor, a Greenroom üzleti igazgatója írta az eheti Kultúrterrort.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Idézném a cikk -szerintem- kulcsmondatait:
" noha megrendelésre készülő kereskedelmi vagy kulturális termékekről beszélünk, mindig a kor legkiválóbb művészei készítették őket. Bármennyire is profán
dolgot kellett is csinálniuk, mint például a párt vagy a gumitalp népszerűsítése, mégis művészetük legjavát tették bele. És attól jók, hogy mindig van bennünk
valami blickfang, egy poén, és tudod, hogy miről van szó. Ezekben találkozik a művészi és a reklámérték, és ha ez létrejön, akkor beszélhetünk kiemelkedő
darabról."

Végre, ezzel is foglalkozik a Kreatív!!!
Kedves Bátorfy Attila! Ne hagyd abba, könyörgöm! Folytasd a plakáttéma feldogozását, mert helyére kéne tenni, újra kéne tanítani a reklámszakma művelőivel ezt az
igen-igen fontos vizuálkommunikációs csatornát, annak mibenlétét, törvényeit, stb.

A plakát a közterületeken "kéretlenül", észrevétlenül és "kivédhetetlenül" hat! Az üzenetet befogadó emberre is! A jó plakát épít, a rossz meg rombolja a lelket
is! Ezért óriási felelősség!
És ami manapság a köztereken "plakát" címszó alatt látható!!! Hát az bizony -tisztelet az igen kevés, ám annál üdítőbb kivételnek!- maga a tragédia. A halálom
az, amikor a TV reklámspot valamely tömegjelenetét látom kiprintelve, megtűzdelve távolról értelmezhetetlen, apróbetűs üzenetekkel! Mintha ma csupa "hályogkovács"
plakátiparos készítené a plakátokat, pusztán azért, mert jól kezeli a billentyűzetet, meg az egeret! Pedig a grafikai programok virtuóz ismerete/használata még
édeskevés a jó plakáthoz! A plakát egy külön műfaj, azt nem tudja, nem érzi mindenik kreatív! Nekünk anno a kiállítási iparban ezt jól a fejünkbe verték a
Mestereink: lehet nagyon kreatív egy rendezvény szervezője, de ne dumáljon bele a kiállítás vizuális megjelenésébe, üzenetébe, mert az az erre kiképzett, profi,
alkalmazott grafikusművész dolga és felelőssége. (Ötletei persze lehetnek, építse is be a briefbe, de ne találja fel se a melegvizet, se a spanyolviaszt...) Ez volt a
garanciája annak, hogy a rendezvény, annak öltözete, a "plakátbutkolat", a műfaj ősidők óta hatályos törvényei (aranymetszés...), és a megkötendő kompromisszumok
szerint is rendben volt!

A köztéri plakátokkal is ez (kellene hogy legyen) a helyzet! Mert a plakát a mindenkori vizuális kultúra szerves alkotó része! Óriási tehát a kommunikációs szakma
felelőssége, hogy ez a"rész" építő legyen, ne kultúraromboló. Szakemberekre, képzett és tehetséges grafikusokra kell tehát bízni a vizuális alkotást, nem csupán
"programvirtuóz" operátorokra. Mondom ezt úgy, hogy tisztelettel adózom egyébként az operátori munkások iránt, akiknek úgyszintén megvan a maguk, ma már,
nélkülözhetetlen helye és szerepe az alkotómunkában.

Kell tehát a Kreatív fórumain ezzel a megoldandó, "visszatanítandó" problémakörrel sokszor és sokat foglakozni, mert a plakát mindig szem előtt van!

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés