hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nav N Go - rejtvényes hirdetés

Közterületi felületeken adott fel rejtvényes álláshirdetést reménybeli munkatársainak a mobilszoftvereket és navigációs rendszereket fejlesztő Nav N Go. A feladvány megfejtésével a jelentkezők a cég honlapjára juthattak el, ahol megismerhették az ajánlat további részleteit.
hirdetés
A mobilszoftvereket és navigációs rendszereket fejlesztő Nav N Go eddig főleg a Google által gyakorolt hirdetési és álláshirdetési módszert próbált ki Magyarországon: közterületi felületeken adott fel c++ programnyelven „megfogalmazott” hirdetést. A laikusok számára érthetetlen kód megfejtésével az érdeklődő programozók a hirdetéshez kialakított honlapra juthattak.

Mint azt a Kreatív Online megtudta: cég vezetősége, azért döntött a koncepció mellett, mert az új munkatársak keresése mellett azt kívánták kommunikálni és hangsúlyozni, hogy fejlesztő cégként vannak jelen a piacon.

A március első két hetében a rejtvényt 120 óriásplakáton, valamint peronhirdetéseken lehetett látni, a kampány második, március harmadik és negyedik hetében zajló szakaszában pedig már a cég logóját és tevékenységi körét is feltüntették, a főtermék, a Nav N Go iGo navigációs szoftver logójával együtt már 220 óriásplakát-felületen zajlik a kommunikáció. A második szakaszhoz banner-kampány is kapcsolódik.

A hirdetések kreatívjait a Nav N Go házon belül készítette, a médiafeladatokat pedig az Insomnia látta el. Az Insomnia a Nav N Go állandó médiapartnere, és február elején felkéréssel jutott a megbízáshoz.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés